*Slängde på kardanen *När jag ändå hade avgassystem nere så kapade ja å fixa till rören lite så främsta ljuddämparen kom högre upp då den hamnat lite lågt sen man bytte grenrör, Nu ska den nock inte ta i på gupp när man har folk med sig
Sen idag kom ett M3-Instrumenthus jag köpt så blir å prova de i helgen å hoppas allt funkar, Sen blir de koppla in oljetempmätaren i Instrumentet snarast med. Har även ett chip liggandes som blivit justerat lite med Av/På vid gaspådrag så ska även prova de å se hur de funkar
Lämnade iväg mina sidolister i början av veckan på lack då de var hemmasprayade å fick tillbaka dem i Torsdags. Så nu ser listerna med snygga ut på bilen.
I övrigt har de inte hänt mkt mer. Provat lägga den på annons men känns som ja inte vill sälja den
Å blir de ingen försäljning så ska detta ske i vinter om ekonomi å tid tillåter: *M3 GT-Vinge *M3kylare med separat Expansionskärl så slipper man att bilen börjar bli lite varm efter man gledit istan ett tag förhoppningsvis *Sen Oljekyl ska med dit om grejer hittas *Svetsa förstärkningsplattor i bakvagnen samt byta bussningar när man ändå har balvagnen nere
Så ser önskelistan ut
Provade köra ett race ikväll mot min gamle 940 Turbo med och gick med vinst på ca 4 billängder. Dock kördes inte 940in så bra som man kan köra den, Här e beviset på att jag tog 940in då de ryktats att jag kört mot 940in förr å förlorat som jag inte ens gjort. Att folk orkar. Men idag 27/8-10 så kördes det mot den iaf. Mitt mål är nått med Beemern iaf å de va att den skulle va snabbare än min gamle 940