3927
Sök

Framlyktor till chevrolet caprice 1978

118 Inlägg
22 september 2010
Trådstartare
Hej!
Någon som har eller vet vart man kan få tag på framlyktor till chevrolet caprice 78:a?
Troligen passar dom från fler årsmodeller då det bara är själva lyktorna jag behöver.

Saabifierad
2 031 Inlägg
23 september 2010
Får för mig att det borde gå att hitta på amerikanska ebay men jag vet ej hur man gör med frakt och tull.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

118 Inlägg
23 september 2010
Trådstartare
Slash skrev:
Får för mig att det borde gå att hitta på amerikanska ebay men jag vet ej hur man gör med frakt och tull.

I vissa fall är frakten med i priset, jag har handlat lite diverse saker på ebay fast mest småsaker, oftast är det mycket billigare att köpa CD skivor från USA istället för att köpa dom här. big_smile

Jag hittade dock lyktor på blocket, fast blev tvungen köpa hela frontplåten för att få lyktorna. tongue

527 Inlägg
23 september 2010
Kollat med norrlandscustom? Annars borde osbyskroten kunna ha. Kan också hända att det passar från cheva van då jag tror att måtten på insatserna är samma.

jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
Jävel
2 018 Inlägg
23 september 2010
Om de är samma som chevavan tror jag att ja har liggandes. Eller ja har dom men vet inte om farsan vill kränga

You got to risk it, to get the biscuit :)

1 353 Inlägg
23 september 2010
kika på www.rockauto.com för framtida behov.

det dom inte har till en bil behövs inte, finns mycket till ninte amerikanska bilar också.

helt sjukt billigt också tongue

beställde nya stötdämpare till min van nyss, kostade 178 kr st vtyp.
billigaste i sverige var 748 st.

There's no replacement for displacement

118 Inlägg
24 september 2010
Trådstartare
paltodlarn skrev:
Kollat med norrlandscustom? Annars borde osbyskroten kunna ha. Kan också hända att det passar från cheva van då jag tror att måtten på insatserna är samma.

Jo jag tror åxå att det passar från flera GM bilar för jag tror det är fler som har samma mått på lyktorna.

118 Inlägg
24 september 2010
Trådstartare
Batta skrev:
kika på www.rockauto.com för framtida behov.

det dom inte har till en bil behövs inte, finns mycket till ninte amerikanska bilar också.

helt sjukt billigt också tongue

beställde nya stötdämpare till min van nyss, kostade 178 kr st vtyp.
billigaste i sverige var 748 st.

Great jag la till den i favoriter. big_smile

118 Inlägg
24 september 2010
Trådstartare
Plankpojk skrev:
Om de är samma som chevavan tror jag att ja har liggandes. Eller ja har dom men vet inte om farsan vill kränga

Jag fick tag på lysen fast jag åkte på att köpa en hel front. tongue Så om nån vill köpa en frontplåt till cheva caprice 1980 så e det bara att säga till. wink

Sök