Eller är det bara att lossa alla slangar och ta den svåra vägen?
Ja, det är den enkla biten. Det sura kommer när du får montera bort allt efter 5min eftersom det inte fungerar, sen försöka annonsera ut "Dumpkit till V40 säljes eftersom det inte fungerar"
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Eller är det bara att lossa alla slangar och ta den svåra vägen?
Ja, det är den enkla biten. Det sura kommer när du får montera bort allt efter 5min eftersom det inte fungerar, sen försöka annonsera ut "Dumpkit till V40 säljes eftersom det inte fungerar"
Haha tror du att det är så illa? En del funkar det ju för iallafall. Så det kan ju vara värt ett försök
Jag behöver tips på hur man lättast sätter dit dumplock på en v40 alltså.
Står man ovanför motorn är det ju slangar och grejer till för*annelse, lite lagom tjat sådär!
Är det lättare kanske att att sätta dit locket underifrån? Tänkte om man kom åt turbon lättare om man åkte upp på en lyft?
Eller är det bara att lossa alla slangar och ta den svåra vägen?
jeppe de finns färdiga dump lock att köpa som man bara sätter dit med 3 skruv där gamla dumpen satt
En sån köpte jag och satte dit, var lite trångt men gick till slut:-). Dock dog bilen ca 5 ggr efter jag monterat en dump men annars funkade det bra:-). Lycka till iallafall