Jag måste också tacka för en trevlig o kurvig runda , kommer att hänga på fler gånger nästa år ! Vill också passa på att tacka polismyndigheten för att ni INTE hade hastighetskontroll i hällsobacken
Jag vill bara meddela att polisen stod lasern i backen, men de blev ju helt upptagna av oss stackare som blev invinkade. Så varsågoda!!
då måste de varit klängre upp för det var vi var har aj itne set de elelr du kanske menade hon tjejn så kan hon inte ta oss hur mtk jag vet för lasern måste vara nere på marken på den 3 ben grejen
Jag måste också tacka för en trevlig o kurvig runda , kommer att hänga på fler gånger nästa år ! Vill också passa på att tacka polismyndigheten för att ni INTE hade hastighetskontroll i hällsobacken
Jag vill bara meddela att polisen stod lasern i backen, men de blev ju helt upptagna av oss stackare som blev invinkade. Så varsågoda!!
Ja Lena, de var helt upptagna med besiktning av våra bilar så de andra kunde lugnt glida förbi. Men poliserna blev mökta imponerade av bilarna¨iaf.. han ville sitta i min och höra ljudet han sa grymmt hahaha