Bör kanske tillägga att om man har 2st MXS25000 laddare kopplade när man står och demar lite på låg volym så har man då 50A konstant laddning medan man plockar kanske 100-150A i pulser vilket resulterar i att man får in nästan lika mycket som man hämtar ur batteribanken och därför kan man demospela väldigt länge...
Bör kanske tillägga att om man har 2st MXS25000 laddare kopplade när man står och demar lite på låg volym så har man då 50A konstant laddning medan man plockar kanske 100-150A i pulser vilket resulterar i att man får in nästan lika mycket som man hämtar ur batteribanken och därför kan man demospela väldigt länge...
Okej........ , häftigt?
skit häftigt
We have no blood, Only hardstyle running through our veins
Jaha, haha. jag fick för mig att där var en golf på bild någonstans.. orkar dock inte kolla efter. Men då var ju problemet löst! Isåfall får man väl ha basarna bakåt och portarna upp, eller tvärt om. För allihop får inte plats på samma yta om inte bredden (innermåttet) är minst 100cm. Så 100x47cm bör ytan minst vara om bas+port ska sitta på samma sida..
Men jag håller mig utanför nu. på tok för mycket snack och lite verkstad så
Korrekt, finns även en klockren guide här där du bara kan skriva in antalet basar och vad dom har för talspolar så får du ut dom olika impedanser du kan få till beroende på koppling.
Korrekt, finns även en klockren guide här där du bara kan skriva in antalet basar och vad dom har för talspolar så får du ut dom olika impedanser du kan få till beroende på koppling.