3364
Sök

Behöver lite hjälp av Alla Ljudfreaks, !!

4 693 Inlägg
24 oktober 2010
extremtKnAz skrev:
Softis skrev:
Jo, USB och SD uttag

då e de nog inte en sånn som jag har.. men den i riktigt lik men de kan ju vara ''lillebror'' till den smile

3200 tror jag den heter är ganska lik för på min sitter USB i fronten så det missar man inte

Booyakasha!

Svensk Mästare i billjud 2009 & 2010
961 Inlägg
24 oktober 2010
M_icke_ skrev:
Bör kanske tillägga att om man har 2st MXS25000 laddare kopplade när man står och demar lite på låg volym så har man då 50A konstant laddning medan man plockar kanske 100-150A i pulser vilket resulterar i att man får in nästan lika mycket som man hämtar ur batteribanken och därför kan man demospela väldigt länge...

Okej........ , häftigt? wink

412 Inlägg
24 oktober 2010
Trådstartare
Stickan skrev:
M_icke_ skrev:
Bör kanske tillägga att om man har 2st MXS25000 laddare kopplade när man står och demar lite på låg volym så har man då 50A konstant laddning medan man plockar kanske 100-150A i pulser vilket resulterar i att man får in nästan lika mycket som man hämtar ur batteribanken och därför kan man demospela väldigt länge...

skit häftigt smile

We have no blood, Only hardstyle running through our veins

3 466 Inlägg
24 oktober 2010
Stickan skrev:
M_icke_ skrev:

Du drar kanske en aning mer ström.. tongue

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"

412 Inlägg
31 oktober 2010
Trådstartare
kristoffersson skrev:
Jaha, haha. jag fick för mig att där var en golf på bild någonstans.. orkar dock inte kolla efter.
Men då var ju problemet löst! Isåfall får man väl ha basarna bakåt och portarna upp, eller tvärt om.
För allihop får inte plats på samma yta om inte bredden (innermåttet) är minst 100cm.
Så 100x47cm  bör ytan minst vara om bas+port ska sitta på samma sida..

Men jag håller mig utanför nu.  på tok för mycket snack och lite verkstad så smile

så de e så här man gör för att ändra ohm ? smile
http://www.youtube.com/watch?v=PQ3CQE_N … re=related

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
31 oktober 2010
Korrekt, finns även en klockren guide här där du bara kan skriva in antalet basar och vad dom har för talspolar så får du ut dom olika impedanser du kan få till beroende på koppling. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

412 Inlägg
31 oktober 2010
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Korrekt, finns även en klockren guide här där du bara kan skriva in antalet basar och vad dom har för talspolar så får du ut dom olika impedanser du kan få till beroende på koppling. smile

perfekt smile ,  vad menas med omega tecknet på basen, man ser tecknet där man kopplar in.  http://www.blekingebilradio.se/product. … gory_id=25
Senast redigerat av extremtKnAz (31 oktober 2010)

412 Inlägg
31 oktober 2010
Trådstartare
extremtKnAz skrev:
ChriZtoffer skrev:

perfekt smile ,  vad menas med omega tecknet på basen, man ser tecknet där man kopplar in.  http://www.blekingebilradio.se/product. … gory_id=25

hitta svaret på den frågan smile ohm så klart,

412 Inlägg
31 oktober 2010
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:

fick upp detta -->              http://www.rockfordfosgate.com/rftech/w … ofer_imp=4

Designer.
1 260 Inlägg
31 oktober 2010
Det har väll redan konstaterats i tråden för nån sida sen att det skulle köras i 1ohm?

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot

412 Inlägg
1 november 2010
Trådstartare
MIKK0 skrev:
Det har väll redan konstaterats i tråden för nån sida sen att det skulle köras i 1ohm?

helt rätt.

Sök