2754
Sök

Kupéfläkt Volvo 740 Gl

68 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
Hej, nu är det så att min kupéfläkt har lagt av på steg 1,2,3 men på 4 går den för fullt.
Har inte en aning om vad det kan vara så nu vänder jag mig till er kära bilälskare.

/K

871 Inlägg
18 november 2010
fläktmoståndet som är sönder

Performance meck
342 Inlägg
18 november 2010
fläkt motståndet sitter bakom handsfaket som lossas med 2 skruvar framifrån (när luckan är öppen) sitter små täck kåpor över dessa skruvar.

när du köper nytt motstånd kolla om du har ac eller inte för mig det skiljer mellan dessa.

Mvh viktor

68 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
wistfors skrev:
fläkt motståndet sitter bakom handsfaket som lossas med 2 skruvar framifrån (när luckan är öppen) sitter små täck kåpor över dessa skruvar.

när du köper nytt motstånd kolla om du har ac eller inte för mig det skiljer mellan dessa.

Mvh viktor

Är luckan handskfacket?tongue
Har ej AC:/
Vad kostar ett nytt motstånd?

Performance meck
342 Inlägg
18 november 2010
katastroferna skrev:
wistfors skrev:
fläkt motståndet sitter bakom handsfacket som lossas med 2 skruvar framifrån (när luckan är öppen) sitter små täck kåpor över dessa skruvar.

Mvh viktor

luckan till handsfacket ja:D

hmm betalde 50kr på självplock här i stan så 50-100 beroende på vilken skrot nytt kostade det 430 eller likande på volvo.

Mvh viktor

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
18 november 2010
eller så köper du denna https://www.elfa.se/elfa3~se_sv/elfa/in … ;toc=20487
och tar bort den gamla och löder dit den nya

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

68 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
wistfors skrev:
katastroferna skrev:
wistfors skrev:
fläkt motståndet sitter bakom handsfacket som lossas med 2 skruvar framifrån (när luckan är öppen) sitter små täck kåpor över dessa skruvar.

Mvh viktor

luckan till handsfacket ja:D

hmm betalde 50kr på självplock här i stan så 50-100 beroende på vilken skrot nytt kostade det 430 eller likande på volvo.

Mvh viktor

Tack för hjälpen.smile

Smålänning
7 887 Inlägg
18 november 2010
Finns ett par-tre olika motstånd bara.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sök