3353
Sök

Ställen i kalmar som har strömkablar och sånt till slutsteg?

62 Inlägg
28 november 2006
Trådstartare
Hej..
Ska köpa ett slusteg.. Men jag måste ha kablar och sånt.. jag vet att de finns bilutrystning och bilsterio i kalmar som säljer de... men hur mkt kostar kablarna och så då?
Men om det är någon som kan något mer ställe som har sånt säg till då!!

MVH:Johan

Smålänning
7 883 Inlägg
28 november 2006
SvetsExperten borta vid giraffen. svetskabel duger gott, och den finns i tillräcklig grovlek

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Maskin Tekniker Atlas Copco
46 Inlägg
28 november 2006
twin_cam skrev:
SvetsExperten borta vid giraffen. svetskabel duger gott, och den finns i tillräcklig grovlek

larsson... å.. beror ju på om vad du vill läggar ner för pengar men kalmarbilsterio har ju allt men det är ju dyrt stömkabel kan du ju köpa på tex svets bla bla och hög/lågnivåkabel kan du få tag på på clas olson men då måste du köpa remotkabel för sig det är ju bara att ta en lagom klen stömkabel men detta är ju snål snål som köper typ hehe
Senast redigerat av vickeboy (28 november 2006)

Smålänning
7 883 Inlägg
28 november 2006
vickeboy skrev:
twin_cam skrev:

larsson... å.. beror ju på om vad du vill läggar ner för pengar men kalmarbilsterio har ju allt men det är ju dyrt stömkabel kan du ju köpa på tex svets bla bla och hög/lågnivåkabel kan du få tag på på clas olson men då måste du köpa remotkabel för sig det är ju bara att ta en lagom klen stömkabel men detta är ju snå snå som köper typ hehe

Vet. Lågnivåkabel skulle jag aldrig köpa nåt annat än just de. Strömkabel går ju dock med vad som helst. Vet att man inte ska snåla!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

74 Inlägg
29 november 2006
Jag ska upp till jönköping och köpa följande produkt från biltema:

21 mm². Längd 6 m. Röd.  35-778 149,00 kr

Mycket bra pris, jag kan köpa en extra till dig? Så får du den på måndag..

Det finns ju en bilstereo-butik ute på riga-vägen, men strömkabeln där och även på nätet får du ge 50 kr+ för om du ska upp i 21 mm^2 klassen tyvärr..

Jag ska även testa biltemas lågnivå (Trippelskärmad kabel av OFC-koppar. Försedd med guldpläterade kontakter). Vet att den inte kommer upp i dls-klass, men priserna är inte heller i samma klass så... Remoten är med är också..

Aja, hojta senast lördag-morgon så kirrar jag det åt dig. Säg bara vad du vill ha!

/Marcus

Letar delar till min volvo 244 turbo, hör av er om ni har nåt

914 Inlägg
29 november 2006
göra detta till kalmar tråden där all kalmariter kan tillkännage sig smile.

62 Inlägg
29 november 2006
Trådstartare
Okej.. Men vart bor du dÅ? skulle ju vara bra att veta de..

74 Inlägg
29 november 2006
Finns på msn när du har accepterat.

Jag bor i nybro men pluggar/jobbar i kalmar. Kan slänga av kablarna på måndag, så betalar du då.. men som sagt, vi tar det på msn!

/Marcus

Glidarn med stort G
10 Inlägg
29 november 2006
Ronnie.L skrev:

Kalmar ftw

DENIS 'DNS' N.S.

74 Inlägg
29 november 2006
DENIS skrev:
Ronnie.L skrev:

Kalmar ftw

Så du hänger inte bara på 944sverige då DENIS :p?

Sök