Jo som dem flesta av oss så var detta bygge väldigt intressant och tråden höll på och balla ur helt i höstas då vissa personer som kör superkart störde sig på att byggaren använde just ordet superkart till sitt bygge.
Jag önskar härmed att denna tråd inte ballar ur helt och hållet då jag gärna vill dela med mig utav denna EXTREMA superkart.
Visst den kanske inte är snabbast i världen, och visst kanske ni som känner nån med en NY PVP Kart kanske spöar skiten ur denna monster men det är inte meningen med bygget.
Denna superkart är UNIK och så jävla otroligt snyggt byggd, och den är fanimej är byggd av en perfektionist som har verkligen gjort detta med en enorm presision och kunnskap!
Jag köpte denna kart och VART enormt imponerad av bygget, t.o.m. folket i hemtrakterna som sett karten med flera motorsportbakgrunder blev helt paff av bygget.
Jag tror att en viss person ångrar att han sålde denna leksak.
Som ovan så vill jag dela med mig utav detta och JA JAG KOMMER vara bättre än tidigare trådskapare när det gäller både bilder och speciellt film.
Alx Danielsson har lovat mig en 30 minuters pass på Mantorp Park inom kommande framtid och ja jag kommer montera en kamera ombord och ha minst 3 kameror runt banan.
En sista sak. Jag körde denna sinnessjuka monster och har kan bara skriva FY FAN VILKET JÄVLA AS, JAG HAR ALDRIG UPPLEVT NÅTT LIKNANDE.
Och jag har ändå kört en hel del superbilar!
liten och söt