3524
Sök

Förklaringar på internet förkortning!

2 337 Inlägg
6 december 2010
Pontus1991 skrev:
roflcopter

The ROFLCOPTER goes SOI SOI SOI SOI är ju en gammal klassiker smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
6 december 2010
Gronwalls skrev:
Afk = away from keyboard.

hörde den på The big bang theory igår när jag kolla smile

Har funnits ett bra tag i World of warcraft, nu heter det enbart "Away" men folk skriver fortfarande att dom är AFK tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

1 808 Inlägg
6 december 2010
Slash skrev:
Gronwalls skrev:

Har funnits ett bra tag i World of warcraft, nu heter det enbart "Away" men folk skriver fortfarande att dom är AFK tongue

haha ok, jag har aldrig spelat Worl of warcraft.. kanske därför jag inte hört det förr tongue

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

423 Inlägg
7 december 2010
Gronwalls skrev:
Slash skrev:
Gronwalls skrev:

haha ok, jag har aldrig spelat Worl of warcraft.. kanske därför jag inte hört det förr tongue

Inte bara wow det används i, även 90% av alla online spel, msn, skype mm, det brukar vara den förkortning även de okunniga kan tongue

1 808 Inlägg
7 december 2010
Pontus1991 skrev:
Gronwalls skrev:
Slash skrev:

Inte bara wow det används i, även 90% av alla online spel, msn, skype mm, det brukar vara den förkortning även de okunniga kan tongue

jag kör brb tongue enklast

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Sök