3336
Sök

El till slutsteg?

51 Inlägg
14 december 2010
Trådstartare
Tja.

Har nyss köpt mig en subaru impreza där alla kablar till slutsteg redan är kopplat. har 3 kablar som jag inte vet va dom heter men de e den som rem sitter på och sen har jag 2 jord och en el kabel. Måste man inte ha 2 el eller hur funkar de? går de att brygga på något vis?

tack på förhand

Om man ingen turbo har, får man åka utan BAR

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
14 december 2010
Du ska ha en jord, en plus och en remote, samt lågnivå för signalen från huvudenheten (stereon).

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

51 Inlägg
14 december 2010
Trådstartare
ja dom har jag men vill koppla in ett slutsteg till.

tror jag har hittat en lösning på mitt problem.

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
15 december 2010
Distributionsblock eller säkringsblock för strömkabeln, jorden kan du också köra via ett distributionsblock eller så drar du bara en till för det andra steget. Remoten byglar du. Lågnivån drar du antingen en till från huvudenheten (om det finns utgångar kvar) eller så splittar du den med en Y-split.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

51 Inlägg
15 december 2010
Trådstartare
Okej de måste nog skaffa 2 distributionsblock isf. Försökte koppla in idag men då kopplade elkabeln från batteriet till ena steget och sen drog jag en ny elkabel från de steget till de andra men fick ingen el dit. har 3 lågnivå kablar men vet inte om alla är inkopplade i huvudenheten.

Tyckte bara de va lite konstigt att jag fick el till ena steget men inte de andra. Varför tror du de blev så?

Sök