3799
Sök

Kränghämmar överfall till bmw e36

Med-lm
132 Inlägg
18 december 2010
Trådstartare
Tja, tänkte höra om någon vet nått bra ställe som man kan få tag i själva överfallen till krängningshämmarbussningarna i framvagnen det är dem som håller bussningarna på plats, gjorda i plåt

har kollat mekonomen dom har ej, är det bmw själva man måste ringa eller någon som vet nått annat ställe?

854 Inlägg
18 december 2010
Ärligt talat, vad tror du? Åsas hemslöjd? Brothers?

Nu när du listat ut var dom finns att köpa så kan jag tala om att dom kostar ca 20 kr st. Lycka till!

12 086 Inlägg
18 december 2010
Någon som säljer bmwdelar åtminstone..

På schmiedmann kostar de 61.49kr styck.

Men jag skulle ju rekommendera att hoppa in på din lokala bmwåerförsäljare/verkstad och beställa där.
Artnr 31 35 1 131 622

Med-lm
132 Inlägg
20 december 2010
Trådstartare
Kmarcus skrev:
Ärligt talat, vad tror du? Åsas hemslöjd? Brothers?

Nu när du listat ut var dom finns att köpa så kan jag tala om att dom kostar ca 20 kr st. Lycka till!

He-he!.. jo de begrep ja ju nästan, var bara det att ja köpte packningar till insuget på bmw för några dagar sedan, 574kr.. tänkte därför att det kunde vara svinigt dyrt med överfall också då, så frågan var egentligen om någon visste nått annat ställe än just BMW, kanske formulerade frågan fel men nu vet ja ju iaf att dom inte är så dyra, tack för svaret btw, får kolla närmre på det där Åsas hemslöjd nästa gång ja behöver delar!

854 Inlägg
20 december 2010
Okej, över lag är delar på BMW inte speciellt dyra. Men vissa saker tar dom betalt för, helt klart! Men småsaker som klipps och annat godis brukar det vara helt överkommliga priser på. Var för övrigt bak som kostade runt 20 kr, hur som, det är inte dyrt alla fall smile

Sök