3453
Sök

Sleepy eyes , bästa lösning

1 163 Inlägg
21 december 2010
Trådstartare
g0rra skrev:
Jag har kopplat mina som i film nummer två men insåg att det skulle vara kul att kunna köra med dom tända. Borde jag inte kunna installera en switch till motorn som i första filmen? Så att pop-upsen inte fälls upp när jag sen slår på ljusen?

letade lite men hittade inte det nu såklart men du ska kunna sätta en switch har jag för mej i säkringsboxen inne i bilen , hojtar till om ja hittar kopplingsschemat annars så skarva ihop kontakten igen sedan gör du efter den här :

http://www.youtube.com/watch?v=-IM3lPh4VKo

mvh

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

113 Inlägg
21 december 2010
Får nog bli att skarva ihop kontakten, funkar det bra?

1 163 Inlägg
21 december 2010
Trådstartare
g0rra skrev:
Får nog bli att skarva ihop kontakten, funkar det bra?

ahh hade gjort så:) skarva ihop det å sedan gör efter den , funkar kalas bra, å både med lr utan ljus på smile så d e skönt smile

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

113 Inlägg
21 december 2010
Tackar för snabbt svar:) ska kolla på det när jag har tid!

1 163 Inlägg
21 december 2010
Trådstartare
g0rra skrev:
Tackar för snabbt svar:) ska kolla på det när jag har tid!

jajamen ingen fara fråga om de e nåt:) ... å kolla min projekt tråd i början kanske ha skrivit något som e bra å veta där:) ang sleepy eysen då:)

mvh

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
22 december 2010
FredrocK skrev:
Jag kopplade som i första filmen där och drog in kablarna till kupen. Monterade två switchar i inst.panelen. funkar fint! smile
Förutom att min ena lampmotorn är lite slöare än den andra.. så den kan bli lite "vindögd" ibland smile
Så det får väl bli en översyn och smörj i vinter. smile

Haha fick en rolig bild i huvudet!

Sök