3422
Sök

Tips på mindre projekt i vinter

Fartygsingenjör
550 Inlägg
6 december 2006
Trådstartare
Tjosan sitter här nu och funderar på att dra igång nått mindre projekt i vinter. Antingen något mindre trimm projekt eller styling så undrar lite nu vad ni har för tips på bil och vad man kan göra med den. Hade tänkt mig en budget runt 50 000.

//Danne
Senast redigerat av wrapman (6 december 2006)

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

Fartdåre
378 Inlägg
6 december 2006
För 50 000 kan du göra mycket.
Chippa bilen typ 5000 kr
3 tums rör från turbon typ 5000 kr
Styla den för resten

TICen är till salu säljs billigt.

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
6 december 2006
Köp en sån där gatreggad go-kart, trimma sönder den, sätt på dubbdäck och sen drar du ut på närmaste sjö och kör isracing. smile

Fartygsingenjör
550 Inlägg
6 december 2006
Trådstartare
FL3JM skrev:
Köp en sån där gatreggad go-kart, trimma sönder den, sätt på dubbdäck och sen drar du ut på närmaste sjö och kör isracing. smile

Haha din ide är inte dum men är mer inne på en vanlig bil smile

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

FreddeK
8 december 2006
jag hade köpt en minicooper och tuffat till...säkert ett bra objekt att börja med! volvon kan du ju ha original. mvh Fredde

9 108 Inlägg
8 december 2006
Bättre att du köper en billig vinterbil, ställer in S40n i garage och lägger pengarna på den tycker jag. 50k får man mycket godis för, men knappast någon vidare rolig bil om man vill ha pengar över att lägga på den.

Lokförare (Tågkompaniet)
10 Inlägg
8 december 2006
Säger som jag säger till alla.. Börja med ett eftermarknadssprut och bredbandslamda, sen ett mål. Vad vill du ha ut av bilen?.. Köper bil och sen trimdelar. Har du sprutet, så kan du modda din bil med vad du vill sen, Bara att hänga med med mappningen.. Lycka till smile

[img]http://www.glecar.se/signatur1.jpg[/img]
www.glecar.se

Sök