2928
Sök

Fixning av 945 turbo :)

172 Inlägg
11 februari 2011
Trådstartare
jahapp ja då vare dags att bygga om bilen, skriver lite i efterhand då ja inte orkat göra nån projekttråd innan, det som jag hade tänkt från början att göra med bilen var addon runt om o lacka de bara, sen växte de te omlack o lite mer fix till bilen så de som ska fixas är :

hellack i annan färg [ ]
add-on runtom [ ]
vinge [ ]
svetsa igen antennhålen [ ]
vindavvisare [ ]
slätt tanklock [ ]
nya fälgar [ ]
sänkas lite till [ ]
v90 torkare (kåpa blire nog) [ ]
960 handtag (kåpor om ja inte hittar några) [ ]

plus mera saker jag inte kommer på just nu kommer lägga till under tiden

Kommer komma bilder senare idag då jag redan har gjort en hel del..

65 Inlägg
11 februari 2011
Har en addonläpp liggandes fram föresten hehe.. har v90 torkare med, men den ska ja ha kvar smile

172 Inlägg
11 februari 2011
Trådstartare
Volvo_JoMpA skrev:
Har en addonläpp liggandes fram föresten hehe.. har v90 torkare med, men den ska ja ha kvar smile

addon läpp har jag med wink köpte en ny smile hehe okej synd torkarn hade ja gärna tagit annars smile

1 168 Inlägg
11 februari 2011
arwidsson skrev:
Volvo_JoMpA skrev:

addon läpp har jag med wink köpte en ny smile hehe okej synd torkarn hade ja gärna tagit annars smile

kostar 400 ny på volvo med lilla kåpan smile
låter bra projekt!

172 Inlägg
11 februari 2011
Trådstartare
jimmzzan skrev:
arwidsson skrev:
Volvo_JoMpA skrev:

låter bra projekt!

ofan tongue då får ja inhandla det där då smile hehe tack, måste bara få upp lite bilder med smile

1 168 Inlägg
11 februari 2011
arwidsson skrev:
jimmzzan skrev:
arwidsson skrev:

låter bra projekt!

ofan tongue då får ja inhandla det där då smile hehe tack, måste bara få upp lite bilder med smile

ush va trött jag är idag! för 400 får du v90 torkare och den lilla kåpan för muttern. så ska det stå smile
självklart! skynda dej innan nån mod blir ledsen o låser!

172 Inlägg
11 februari 2011
Trådstartare
jimmzzan skrev:
arwidsson skrev:
jimmzzan skrev:

låter bra projekt!

ush va trött jag är idag! för 400 får du v90 torkare och den lilla kåpan för muttern. så ska det stå smile
självklart! skynda dej innan nån mod blir ledsen o låser!

hahaha jaha okeje xd  får se hur ja gör smile ja precis men provade nyss verkade inte gå lägga upp bilder sad

Maskinförare
287 Inlägg
11 februari 2011
Härligt med ett kombi projekt.. Som sagt v90 torkare finns på volvo köpte min där men kom ihåg plasten över muttern för det glömde jag, minns att just den kostade 22 kr iallafall smile Tråkigt när man bara fick armen men inte kåpan.. Vilken färg kommer det bli på bilen då? eller är det en hemlis smile

Mvh Nisse

2 788 Inlägg
11 februari 2011
Ser bra ut, trevligt att du gör så mycket av jobbet själv! Garage-lackering är nice och kan bli riktigt bra smile

Lycka till med allt!

Sök