3490
Sök

3M carbon vinyl

298 Inlägg
17 december 2010
Ser kanon ut! Vet inte om jag, eller nån annan för den delen, berättat att man kan stretcha den lite med en hårfön i svåra böjar osv smile

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage

1 380 Inlägg
17 december 2010
Way skrev:
Ser kanon ut! Vet inte om jag, eller nån annan för den delen, berättat att man kan stretcha den lite med en hårfön i svåra böjar osv smile

tackar smile
jorå har prövat hårfön men det va inge bra tongue.. så en stor rekomendation är värmepicka big_smile

1 581 Inlägg
18 december 2010
Den way har tycker jag ser riktigt lik 3Ms men jag låter det vara osagt än så länge. Största problemet är att hitta en vinyl med riktig struktur och som har samma reflektion och glans som äkta kolfiber med klarlack har.

345 Inlägg
18 december 2010
Trådstartare
fy fan va najs smile jo värmepistol har jag läst att är det bästa, men fan du fick det nog fint wink

Kolla gärna in mitt amazon projekt https://www.garaget.org/forum/viewtopic … 2#p4418122

345 Inlägg
18 december 2010
Trådstartare
ps. jag skådar en baslåda i bakgrunden, vad skall dunka i den då ? big_smile

Kolla gärna in mitt amazon projekt https://www.garaget.org/forum/viewtopic … 2#p4418122

1 380 Inlägg
19 december 2010
sebbe188 skrev:

jo det blev helt okej smile  det är modellanpassad låda till matheus här på garaget. har även fixat lite saker åt honom i kolfiber cool

345 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
joelimmo skrev:
sebbe188 skrev:

jo det blev helt okej smile  det är modellanpassad låda till matheus här på garaget. har även fixat lite saker åt honom i kolfiber cool

aa okej smile men vet du vad han skall ha i den ?

1 380 Inlägg
20 december 2010
sebbe188 skrev:
joelimmo skrev:
sebbe188 skrev:

Basar!? big_smile hehe ne men rockford pl120 tror jag dom heter den nyare serien med 2 st 10 or, så de skall nog spela ganska så bra, har klätt lådan nu precis, den passade även bra i bilen! smile bilder kommer på det på hans garagetsida senare skulle jag tro! smile

345 Inlägg
20 december 2010
Trådstartare
joelimmo skrev:
sebbe188 skrev:
joelimmo skrev:

Basar!? big_smile hehe ne men rockford pl120 tror jag dom heter den nyare serien med 2 st 10 or, så de skall nog spela ganska så bra, har klätt lådan nu precis, den passade även bra i bilen! smile bilder kommer på det på hans garagetsida senare skulle jag tro! smile

oukej wink måste ta och kolla in det då wink

43 Inlägg
25 februari 2011
joelimmo skrev:
Way skrev:

tackar smile
jorå har prövat hårfön men det va inge bra tongue.. så en stor rekomendation är värmepicka big_smile

Vart har ni handlat eran kolfiber?? du o way tongue vill också haaa big_smile

Cupra_
26 februari 2011
Jag har använt det en hel del, både på vingen men även i bilen och på andra saker. Har bilder under bilen och i galleriet.. Funkar kanon, går att strecha en hel del och jag tycker det verkar hålla bra.. Blir lite sprött vid minusgrader bara har jag märkt, men inte så det faller isär eller nåt.

Sök