Glöm spray,bara onödigt o kladda med dyra lampor.Tonad film finns det o går lätt o ta bort om det blir strul,bara sök på Ebay,brukar finnas färdiga kit.
Glöm spray,bara onödigt o kladda med dyra lampor.Tonad film finns det o går lätt o ta bort om det blir strul,bara sök på Ebay,brukar finnas färdiga kit.
Det såg kanske lite väl mörkt ut för att vara godkänd det där.. borde finnas lite lite ljusare så det ändå lyser ordentligt från mina LED-bakljus så det godkänds utan problem..på något sätt.
Besök vilken firma som helst som håller på med solfilm eller dekor på bilar så monterar de stenskottsfilm åt dig direkt. 20 min senare och ca en 500 hundring fattigare åker du därifrån nöjd.
Besök vilken firma som helst som håller på med solfilm eller dekor på bilar så monterar de stenskottsfilm åt dig direkt. 20 min senare och ca en 500 hundring fattigare åker du därifrån nöjd.
Stenskottsfilm genomskinlig vanlig är självklart lagligt. Men om en stenskottsfilm är lite tonad då ? för det går väl att få lite lite tonad, men ändå lagligt ?