någon som har köpt 960 framskärmarna från lmr i glasfiber? köpte mitt addon och allt i glasfiber av dom, och det var mycket bra, så är det samma om skärmarna? passformen och allt?
okeej.. hmm var det din bil dom höll på med? för jag pratade med lmr och han skickade mms på dom, och det såg kanon ut!! så ska nog köpa dom senare efter sommaren, du kan ju säga till hur dom verkar vara i verkligheten när dom är anpassade efter 940 torpeden
okeej, dom kanske ska göra två mallar, en som är en vanlig 960 skärm och en som passar med 940in.. vet inte om det är svårt för dom att göra det, men tror nog helt klart att det skulle vara bättre än att göra om dom så..
Jo helt klart så är färdiga formar bäst. Trodde att dom hade färdiga gjutformar när jag beställde. Men dom hävdar nu på tpc att dom har färdiga formar nu och att mina vart som dom vart pga att jag behövde dom fort.
Anser dock att man borde ha färdiga formar om man anonserar ut en vara. Men men dom sitter på bilen nu. Få se hur länge dom håller i sommar innan lacker spricker.
Jo helt klart så är färdiga formar bäst. Trodde att dom hade färdiga gjutformar när jag beställde. Men dom hävdar nu på tpc att dom har färdiga formar nu och att mina vart som dom vart pga att jag behövde dom fort.
Anser dock att man borde ha färdiga formar om man anonserar ut en vara. Men men dom sitter på bilen nu. Få se hur länge dom håller i sommar innan lacker spricker.
Finns även en bild på min bil i tpc tråden
Hej Mats!
Som sagt du fick svar på TPC varför de blev som de blev.. De var för att du hade sådan panik med att få skärmarna, sen är de olyckligt att de blev som de blev..
Sen att de skulle spricka, är de folkrace du ska köra? Nää men de tror jag knappast de kommer göra..
Så är de något mer du funderar på så kan du ringa mig så löser vi de..
0736493772
Nu finns de iaf färdiga formar och skulle de vara några problem får du som sagt höra av dig..
Ni kunde kastat med lite fula dekaler iaf Men skärmarna är på plats nu och vart bra efter några timmars jobb. Håller säkert bra
Folkracebanan nästa!
Mvh mats
Lange-Mikael skrev:
NoCooL skrev:
Hej Mats!
Som sagt du fick svar på TPC varför de blev som de blev.. De var för att du hade sådan panik med att få skärmarna, sen är de olyckligt att de blev som de blev..
Sen att de skulle spricka, är de folkrace du ska köra? Nää men de tror jag knappast de kommer göra..
0736493772
Nu finns de iaf färdiga formar och skulle de vara några problem får du som sagt höra av dig..
Vi har inga fula dekaler.. Men vi nästa beställning lovar jag att de kommer följa med..
Haha, ta de lungt på banan..
Mvh LMR
NoCooL skrev:
Ni kunde kastat med lite fula dekaler iaf Men skärmarna är på plats nu och vart bra efter några timmars jobb. Håller säkert bra
Folkracebanan nästa!
Mvh mats
Lange-Mikael skrev:
NoCooL skrev:
Hej Mats!
0736493772