3412
Sök

Stulen/kapad Audi S4 Biturbo Avant 1998 Silver. HITTAD!!!!!

14 Inlägg
29 april 2011
Thunderstruck skrev:
Kul att höra att somliga får tillbaka grejerna iaf, har man en dyrare bil kanske det kan vara värt att skaffa någon form av GPS tracker, vad vet jag

E på gång med gps.

TruCkeR
64 Inlägg
29 april 2011
PelleS4 skrev:
ZaNdRoRiA skrev:
Ger förresten alla en känga här, jag la ut efterlysning på en lastbil häromdagen, har fått 2 enstaka svar, men det måste visst vara en personbil av det vassare slaget för att folk ska bry sig..
Men en lastbil för 1,3 miljoner.. Skitsamma eller!?
Dåligt folket!

Tycker synd om dig. Har totalt missat detta. Ska hålla ögonen öppna i Malmö.

Vänlig själ! Tack, gott att du fick tillbaka bilen iaf smile folk te o va fräcka alltså! o förmodligen har bilen blivit hittad i Lilla Edet idag. Fast de har inte vart snälla mot den sad  men det senaste jag hörde va iaf att det verkar vara den..

14 Inlägg
29 april 2011
ZaNdRoRiA skrev:
PelleS4 skrev:
ZaNdRoRiA skrev:
Ger förresten alla en känga här, jag la ut efterlysning på en lastbil häromdagen, har fått 2 enstaka svar, men det måste visst vara en personbil av det vassare slaget för att folk ska bry sig..
Men en lastbil för 1,3 miljoner.. Skitsamma eller!?
Dåligt folket!

Tycker synd om dig. Har totalt missat detta. Ska hålla ögonen öppna i Malmö.

Vänlig själ! Tack, gott att du fick tillbaka bilen iaf smile folk te o va fräcka alltså! o förmodligen har bilen blivit hittad i Lilla Edet idag. Fast de har inte vart snälla mot den sad  men det senaste jag hörde va iaf att det verkar vara den..

Trist att dom förstört din lastbil. Hoppas att dom får tag i svinen som gjorde det. Hoppas att det e en liten tröst i varje fall

Tekniker
624 Inlägg
2 maj 2011
Alla kör inte lastbil  ZaNdRoRiA

TruCkeR
64 Inlägg
2 maj 2011
Ravi skrev:
Alla kör inte lastbil  ZaNdRoRiA

Måste man köra lastbil för att hålla utkik efter en som är stulen??
Dåligt av dig.
Jag kör inte audi men gick in o kollade på denna tråden och bilden.
Trodde att det handlade om att hjälpas åt mot brottsligheten.. Men då kan man inte räkna med dig då..hmm

Tekniker
624 Inlägg
2 maj 2011
Hmm nja hålla utkik kan man ju göra hade ingen aning om att du efterlyste en lastbil. får väl ta och kolla då...

Kyltekniker
2 Inlägg
2 maj 2011
Gpstracker är ju värdelöst. Det är ju bara att köpa en gpsblocker som man sätter i ciguttaget tills man plockat bort larmgrejorna.. Kanske kan hjälpa mot en och annan nybörjartjuv iofs.

http://www.dealextreme.com/p/high-power … -220v-8758

Skönt att du hittade bilen tillslut!
Senast redigerat av hwk (2 maj 2011)

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
2 maj 2011
Oj sinnes vilken tur du hade som fick tillbaka den! fan vad glad man blir för din skull! Hoppas du råkar på damen på stan någon dag nu då smile
Var hon svensk eller invandrare förresten?

German Engineering
9 083 Inlägg
2 maj 2011
PelleS4 skrev:
Polisen har hittad bilen i Malmö. Bytta regskyltar. Danska . Bilen står nu hos polisen för undersökning. tack till alla er som haft koll efter bilen.

Skönt att du har fått tillbaka bilen, hoppas att den är i bra skick.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

8 883 Inlägg
2 maj 2011
Eftersom bilen är återfunnen så anses tråden ha uppfyllt sitt syfte.

Låser.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök