Om man har råd ska man lämna in. Samtidigt kan man lyckas bra själv. Jag har tonat två bilar med Biltemas film och det blev absolut helt ok. Inga som helst bubblor eller veck. om man säger att det blir bubblor och veck pga Biltemas film då skulle jag påstå att man är slarvig eller har tummen mitt i handen. Kritiken jag har mot Biltemas film är att den tappar färgen, bleknar. Jag var tvungen att byta ena sidobakrutan efter två år och då märkte jag en tydlig skillnad på den "nya" rutan och de gamla. Plus som någon skrev så blir det bara mörkare i bilen, det är inget egentligt solksydd.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
www.nusolis.com , ett företag via Ebay som jag beställde ifrån! Färdig skuren toning som kommer hem i ett stadigt papp rör. Betalade 201kr inklusive frakt för alla bakrutor!
Toningen på en bakruta råkade klibba ihop sig och gick sönder, jag skrev ett kort mail till han med vilken ruta och skrev att det var något fel på den och inom 4 dagar hade jag fått hem en ny rulle med ny toning till den rutan!
Rekommenderar starkt! 200kr är ju ingenting, många på blocket osv som köper hem och säljer för 4x det priset.