3323
Sök

Solfilm

3 Inlägg
15 mars 2007
Trådstartare
Är det någon som vet vart i sörmland som ja kan tona min Audi A4 avant till bra pris? själv så är man från katrineholm och här kostar de 5000:- borde finnas bättre priser.

DFFL
9 020 Inlägg
15 mars 2007
Det var ganska dyrt, 2400 tror jag att solfilmmontören i helsingborg ville ha för att tona min sedan. Men prova gå in på t.ex hitta.se och sök på solfilm, då kommer nog ett par upp. Ring de och fråga.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Ocean Race NR:1
475 Inlägg
17 mars 2007
För en sedan i Skåne trakten, ligger priserna på 3900:- - 4500:-
Så 2400:- va nog utan kvitto!

Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa

Sjuksköterska, psykiatri
149 Inlägg
17 mars 2007
Jag tonade min golf 2:a för en månad sedan i Sthlm för 3000 inkl moms och kvitto. Kollade runt lite men det var ungefär där priserna låg +- ngn hundring. Bra blev det iaf, värt pengarna istället för att låta ngn klant försöka själv (läs jag själv) och så kostar det 500 kr och ser för jävligt ut.

"Allt levande föds utan orsak, vidmakthålls av svaghet och dör utav en tillfällighet"

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
17 mars 2007
da_eddah skrev:
Jag tonade min golf 2:a för en månad sedan i Sthlm för 3000 inkl moms och kvitto. Kollade runt lite men det var ungefär där priserna låg +- ngn hundring. Bra blev det iaf, värt pengarna istället för att låta ngn klant försöka själv (läs jag själv) och så kostar det 500 kr och ser för jävligt ut.

-Var det 2 tjejer som gjorde toningen.?

Diesel is the blood of satan.

Sjuksköterska, psykiatri
149 Inlägg
9 april 2007
Det var en tjej/kvinna som gjorde det på min bil, vet inte om det var fler som jobbade tillsammans. Men hon som fick pengarna av mig var i singularis smile

Huddinge solfilm i västberga.

"Allt levande föds utan orsak, vidmakthålls av svaghet och dör utav en tillfällighet"

DFFL
9 020 Inlägg
9 april 2007
SOLF1LM skrev:

solfilmsmontören i hbg.
Hej!

Jag antar att det är en Audi A4 hgv, 3 rutor som du vill ha pris på.
3 rutor kostar 2630 kr monterat och färdigt.

Mvh
Christel

2630 var det tydligen, men jag har en sedan vet inte om det är dyrare eller billigare.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
10 april 2007
da_eddah skrev:
Det var en tjej/kvinna som gjorde det på min bil, vet inte om det var fler som jobbade tillsammans. Men hon som fick pengarna av mig var i singularis smile

Huddinge solfilm i västberga.

hehe då va det samma tjej som tonade rutorna på min bil:P känner hennes systerdotter:P

Team Insane Racing

Ocean Race NR:1
475 Inlägg
22 april 2007
FireTraXX skrev:
SOLF1LM skrev:

solfilmsmontören i hbg.
Hej!

Jag antar att det är en Audi A4 hgv, 3 rutor som du vill ha pris på.
3 rutor kostar 2630 kr monterat och färdigt.

Mvh
Christel

2630 var det tydligen, men jag har en sedan vet inte om det är dyrare eller billigare.

2630:- är för en kombi, då utan dörrararna bak!
Sedan som sagt ligger betydligt högre i priset pågrund av storleken på rutan bak!
mvh
Jörgen

Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa

67 Inlägg
31 maj 2011
jag har en golf 3 2 dörrars och skulle vilja tona dem vad skulle priset ligga ca för att få de monterat? häslt runt hbg trakten

309 Inlägg
31 maj 2011
Hemma hos mig är det många som gör det hos "fönster" leverantören osv. Glasförsäljare medmera smile
Betydligt mycket billigare och med samma goda resultat!  Kanske inte är med kvitto. Men kan vara ett tips att kolla upp iaf smile

8 883 Inlägg
31 maj 2011
Låser då tråden är över 4år gammal samt att rubriken är allt annat än informativ.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök