billigt sa jag... och vfr ska jag lägga ner mer pengar på en motor när man kan trimma den och få lika många hästar som en 200 eller en 220 för mindre pengar?
billigt sa jag... och vfr ska jag lägga ner mer pengar på en motor när man kan trimma den och få lika många hästar som en 200 eller en 220 för mindre pengar?
Du verkar ju redan göra hur du ska göra om du vet hur mycket det kostar.
mjo vet men jag funderar på att chippa den så får den runt 140 hk llr något men om jag säger trimma då utan att byta motor och skiter i pengarna ? lätta sätt att trimma på ?
mjo vet men jag funderar på att chippa den så får den runt 140 hk llr något men om jag säger trimma då utan att byta motor och skiter i pengarna ? lätta sätt att trimma på ?
Stor service, avgasrör och luftfilter. efter det turbo.
Stor service, avgasrör och luftfilter. efter det turbo.
så du menar att avgasrör och luftfilter kostar mycket pengar och det ger typ nästan ingen efekt, och det har jag redan planerat att göra men då ger ju chipp mer efekt kostar lite mer men det ger ju runt 15-35 hk mer och turbo är ingen mening att fixa för man må byta bromsar och massa annat innan man kan börja med turbo bygget.
Bilen du har är inte direkt trimvänlig... byt motor eller byt bil helt enkelt, om inte...åk i den som den är. I vilket fall som helst så kommer det att kosta en hel del pengar om du ska plocka ut några vettiga hästar ur en C180...
** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Bilen du har är inte direkt trimvänlig... byt motor eller byt bil helt enkelt, om inte...åk i den som den är. I vilket fall som helst så kommer det att kosta en hel del pengar om du ska plocka ut några vettiga hästar ur en C180...
jo det är ju så och därför blir det nog bara nå små fix jag kommer göra och det mästa ag kommer kunna få ut av den är ju run 140 - 150 hk och det är ju mer än vad det är org och det kommer ju kännas lite iaf