3470
Sök

Varför svart huv?

Wheel whore
215 Inlägg
10 januari 2007
Hadde mattsvart huv på Renaulten jag hadde innan.Sen blev den metalickblå/blansvart på slutet..

Är även lite inne på att ha svart huv på Passaten.
Senast redigerat av Tompa (10 januari 2007)

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
10 januari 2007
Fan ja kör oxå me svart huv!! på cabben;) tycker de inte e NÅT SOM HELST FEL me de;P haha

Två ord räcker, SAAB knäcker

LillNaisarn
10 januari 2007
Volvonator skrev:
LillNaisarn skrev:
tycker svart huv ser ut i helhet dumt på alla bilar förutom Japsare ta etc ErskPersk bil som ett bra exempel riktigt läckert var det smile visst passar det på andra bilar förutom Japsare men det är ett fåtal , tycker man ska satsa på kolfiber direkt visst så kostar det betydligt mera smile

vad snackar du om
svart huv passar bra på min!! ;P

Haha jo det passade också bra på din bil wink

Speed FMK
849 Inlägg
10 januari 2007
Som många säger. Svart huv kan vara snyggt på rätt bil. Jag har funderat på att lacka min kommande scoop huv i mattsvart tills vidare. Inte för att jag tycker just mattsvart är snyggt, utan för att slippa nyans skiftningarna som blir på en gammal bil med en ny del.

En släkting till mig hade dock en mattsvart huv på sin 740. Det såg riktigt bra ut faktiskt. ska se om ja kan hitta bilder på de någon stans tongue

Mvh Ludde

64 Inlägg
10 januari 2007
man får skit mycket brudar när man har *koulfibre hood därför har jag de på min calibra

http://i10.photobucket.com/albums/a134/Sixxkiller_/Sixkiller2-1.jpg

Men de det lungt när ni drar över henne på hooden så att den inte går sönder

* Irroni ;-)

237 Inlägg
11 januari 2007
Sherlia skrev:
Varför är det så många som lackar sin huv svart och resten av bilen i en annan färg? Har inte fattat detta för jag tycker det är så fult och icke stilrent, om man nu gör huven svart varför gör man inte bagageluckan också svart så man får det enhetlight, har aldrig sett nån göra det heller. Det är som att lacka en skärm svart men inte andra sidan, det ser helt mysko ut smile

Kolla in Skylinepeters Nissan, han har svart baklucka och tak men inte huv. Alltså det finns visst det dom som gör det. Det är väl upp till en själv att välja vad som är snyggt eller inte, för smaken är ju som baken som sagt, delad!.

P.s Om du läser ditt eget inlägg kanske du märker att jag tog mig friheten att stava dina ord korrekt. D.s

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]

Studerande
463 Inlägg
11 januari 2007
makeupdude skrev:
Sherlia skrev:
Varför är det så många som lackar sin huv svart och resten av bilen i en annan färg? Har inte fattat detta för jag tycker det är så fult och icke stilrent, om man nu gör huven svart varför gör man inte bagageluckan också svart så man får det enhetlight, har aldrig sett nån göra det heller. Det är som att lacka en skärm svart men inte andra sidan, det ser helt mysko ut smile

Kolla in Skylinepeters Nissan, han har svart baklucka och tak men inte huv. Alltså det finns visst det dom som gör det. Det är väl upp till en själv att välja vad som är snyggt eller inte, för smaken är ju som baken som sagt, delad!.

P.s Om du läser ditt eget inlägg kanske du märker att jag tog mig friheten att stava dina ord korrekt. D.s

Vilken wisserbesser du är wink

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

Sök