Håller med ovanstående talare. Inget annat än perfekt som vanligt
Man bugar. Igen.
Superior-Micke_J skrev:
Gött mos, lär ju inte varit så tokigt för öronen heller va?
Nej, och jag blir lika förvånad var gång man hör på dessa byggen. Och F1'an (ingen äkta F1-motor för de plockas ju isär efter var användning)... Holy crap, batman!
Superior-Micke_J skrev:
Ska bli kul att se vad du kan trolla fram åt oss på Gatebil... :-)
Ja, med lite tur blir det kanske nått att använda där också?
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Synd att det inte var en Super Cobra Jet, men i övrigt balla bilar, och riktigt snygga bilder!
Pratade med ägaren till detta och det var faktiskt ett hemmabygge, en uppgraderad version. Den var importerad från USA halv-dåligt-byggd där motorn var mer eller mindre rasad och ägaren har lagt ner energi på att få den hel och uppgraderad här...
Den hade 620hk. På hjulen. Så drygt 100hk mer än "vanligt" i motorn, fast på hjulen. Jag kan iofs. ha missuppfattat något, men det är vad vi pratade om...
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Pratade med ägaren till detta och det var faktiskt ett hemmabygge, en uppgraderad version. Den var importerad från USA halv-dåligt-byggd där motorn var mer eller mindre rasad och ägaren har lagt ner energi på att få den hel och uppgraderad här...
Den hade 620hk. På hjulen. Så drygt 100hk mer än "vanligt" i motorn, fast på hjulen. Jag kan iofs. ha missuppfattat något, men det är vad vi pratade om...
Tänkte att det var något konstigt då det är samma dekal som Super Cobra Jet bilarna har, men att det bara stog Cobra Jet.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.