tjenare.... är helt och hållet nybörjare i området billjud så får vi de avklarat;) jo jag skulle vilja få lite bättre ljud i STIn och där sitter då en dubbeldin stereo i orginal.
tänkte jag skulle kopplat in bas till bilen (Autostudio) men såg när jag monterat bort orginalstereon att den inte har någon lågnivåutgång för att koppla bas...(tror de heter så)
jag har flera alternativ att stoppa i en ny stereo med de jag "behöver" men problemet är då att allihopa är enkeldin.
så finns det något sätt att kunna koppla in en enkeldin steroe i min bil.... någon bolt on pryl så det blir enkelt att byta tillbaka om behovet skulle finnas?
jag vet redan att det kommer bli ett stort hål men de går ju lätt att fixa så det är bara själva monteringen jag inte vet hur jag ska gå tillväga, så om någon vänlig själ som gjort detta i en impreza eller liknande får gärna dela med sig om hur denna gick till väga etc...
tack för att du visa den där asså:) nu blev ju livet lite trevligare tack vare dig
Ingen fara Finns ju lite finare versioner utav den också. Men eftersom du var ute efter en billig dubbel din så
ja asså jag behöver ju inte spela för 5 kvarters radie runt mig utan bara så de går att spela på lite bättre i bilen och gärna nya 5 25or och bas så duger de nog fint ett tag....... brukar väll bli mer och mer....