3221
Sök

Köpa coilovers via Ebay, ngt att rekommendera? Ngn som köpt där?

51 Inlägg
19 april 2011
Funderar oxå på att köpa grejer från ebay till min subaru men varit orolig för att bli blåst mm.
men nu känns de ganska säkert att handla där ifrån.

Om man ingen turbo har, får man åka utan BAR

90 Inlägg
19 april 2011
Trådstartare
Handlade inte därifrån, köpte från apex. men titta omdömmet på personen, många har ju egna hemsidor också tongue Och har dom det så borde det inte vara ngn fara smile

51 Inlägg
19 april 2011
st-i skrev:
Handlade inte därifrån, köpte från apex. men titta omdömmet på personen, många har ju egna hemsidor också tongue Och har dom det så borde det inte vara ngn fara smile

Apex?

Om man ingen turbo har, får man åka utan BAR

Meister
6 763 Inlägg
20 april 2011
nossnoJ skrev:
st-i skrev:

Apex?

Apexperformance. DDesign.nu är återförsäljare för dom big_smile

90 Inlägg
20 april 2011
Trådstartare
Apex är bra skit, jag köpte ställbara coilovers för 7200 inkl frakt,, 6/5kg.. Vet ej om det finns till en subaru men!

Like it German
378 Inlägg
8 juli 2011
lånar tråden. Är själv sugen på att handla från ebay men har aldrig gjort det.

jag jämförde tex en m tech 2 ratt till e30 på ebay.com och ebay.de

från usa kosta dom upp mellan 1500-2000kr exkl frakt och från tyskland fanns de för 300kr inkl frakt :S stämmer de? o.O

och hur beter man sig om man handlar från tyskland om man inte kan språket? tongue
Senast redigerat av kimmy89 (8 juli 2011)

Hur många skruvar fick du över?....

16 197 Inlägg
8 juli 2011
kimmy89 skrev:

från usa kosta dom upp mellan 1500-2000kr exkl frakt och från tyskland fanns de för 300kr inkl frakt :S stämmer de? o.O

och hur beter man sig om man handlar från tyskland om man inte kan språket? tongue

300 kr för coilopvers?   de kan inte va möjligt.. å om de nu skulle finnas så de inget man vill ha på bilen.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Legitimerad idiot :)
59 Inlägg
9 juli 2011
Du läste nog lite snabbt där!

Objektet han talade om var en M-tech 2 ratt wink

bilbytarkung
196 Inlägg
9 juli 2011
kimmy89 skrev:

ja om det står det priset så är det ju så..ja använder mig av detta http://translate.google.com blir inte helt hundra översatt men man förstår ju ialf

sponsor:
RUDSKOGA BIL&DÄCKSERVICE AB

Fri fart för ett fritt folk!
14 132 Inlägg
9 juli 2011
min kusse beställde coils till sin volvo s80 inga problem

men beställde genom www.ebay.se och sen får man söka där får man svenskt pris ibland inkl frakt till sverige dessutom

Kör fort så hinner inget hända...

Like it German
378 Inlägg
10 juli 2011
som jag skrev gällde det en ratt och inga coils. priset på tyska ebay var 25.5 euro plus frakt 5-6 euro

kan möjligtvis varit en ratt som 25.5 va current bid om man säger kanske?
Senast redigerat av kimmy89 (10 juli 2011)

Hur många skruvar fick du över?....

Sök