3566
Sök

Plocka bort backspärren på ng 900?

441 Inlägg
22 juli 2011
Trådstartare
Hej tänkte kolla om någon kunnig som vet hur man plockar bort backspärren på saab ng 900,
därav jag ska koppla in en turbo timer.

Så slippa och vänta den 1- 2 min  för den ska dö för att ta ut nycklen så undrar jag hur man tar bort spärren smile

tack!

Tvivlare
2 266 Inlägg
22 juli 2011
plocka av damasken så ser du fort sen hur du ska göra smile

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

441 Inlägg
22 juli 2011
Trådstartare
MantaRobin skrev:

Okok, men är där ngt speciellt man ska plocka väck då ?! smile

Tvivlare
2 266 Inlägg
22 juli 2011
Min0lta skrev:
MantaRobin skrev:

Sitter en plasthylsa på spaken som man drar uppåt över en liten kant. Välj själv vilken av delarna du vill ta bort smile

Bakhjulskrafs
1 479 Inlägg
23 juli 2011
MantaRobin skrev:
Min0lta skrev:
MantaRobin skrev:

Sitter en plasthylsa på spaken som man drar uppåt över en liten kant. Välj själv vilken av delarna du vill ta bort smile

vad jag förstår vill han ta bort spärren som gör det omöjligt att ta ut nyckeln om inte backen är i.

Tvivlare
2 266 Inlägg
23 juli 2011
mk2_power skrev:
MantaRobin skrev:
Min0lta skrev:

vad jag förstår vill han ta bort spärren som gör det omöjligt att ta ut nyckeln om inte backen är i.

nu när jag läser allt igen så är de nog så ja. men det är inte backspärren då smile

441 Inlägg
23 juli 2011
Trådstartare
MantaRobin skrev:
mk2_power skrev:
MantaRobin skrev:

nu när jag läser allt igen så är de nog så ja. men det är inte backspärren då smile

Vad är det då jag ska plocka bort för att slippa lägga den i backen så jag kan ta ut nycklen!??

Bakhjulskrafs
1 479 Inlägg
24 juli 2011
Min0lta skrev:
MantaRobin skrev:
mk2_power skrev:

Vad är det då jag ska plocka bort för att slippa lägga den i backen så jag kan ta ut nycklen!??

nu vet jag inte hur det funkar på dom, men jag hade iaf tagit bort damasken och kollat vad som händer när man lägger i backen. där måste ju vara något som trycks till som man kan spärra på något sätt

ProWanker
211 Inlägg
25 juli 2011
har det löst sig än?

www.supramannen.com Sveriges trevligaste forum^^

441 Inlägg
25 juli 2011
Trådstartare
Coddas skrev:
har det löst sig än?

Nej motorn har ju rasat på bilen nu, så väntar tills jag får min nya låda och motor så ska se om jag kan plocka bort skiten!

Bakhjulskrafs
1 479 Inlägg
27 juli 2011
hur gick det till??

Sök