har såna fruktansvärda resonanser från takplåten i vissa frekvenser så det skär i kroppen på mig.. låter som talspolen går i bott ungefär!
men då är frågan, hur får man ner innertaket för o kunna kleta dit lite STP matta? det övergår faktiskt min förmåga, då jag bara gjort det en gång tidigare, och då hade jag inte något krav på att det skulle gå att montera igen, mao slet vi bara ner skiten med våld
skit enkelt. ta bort inner handtagen (clipsen) inner belysningen å sen sitter de säkertligen nåt mer uppe i taket sen e de bara öppna skuffen å riva ner taket.,
skit enkelt. ta bort inner handtagen (clipsen) inner belysningen å sen sitter de säkertligen nåt mer uppe i taket sen e de bara öppna skuffen å riva ner taket.,
tänkte det inte skulle vara allt för avancerat, men vill inte förstöra taket då dom ofta är i nåt pappmaterial..
Tips, släpp i bak först, låt bagageluckan stå öppen, sen lägger du framsätena fullt o lägger dig där o släpper allt, så gjorde jag iaf, då kan man stötta taket med både armar och ben
Tips, släpp i bak först, låt bagageluckan stå öppen, sen lägger du framsätena fullt o lägger dig där o släpper allt, så gjorde jag iaf, då kan man stötta taket med både armar och ben
Har redan löst allt för länge sen det var fan taket som gav det där smällande ljudet. Lät precis som basen var kass!! Skitläskigt :S