3035
Sök

Hur ta ner innertak på Polo ?

1 058 Inlägg
19 juli 2011
Trådstartare
har såna fruktansvärda resonanser från takplåten i vissa frekvenser så det skär i kroppen på mig.. låter som talspolen går i bott ungefär!

men då är frågan, hur får man ner innertaket för o kunna kleta dit lite STP matta? det övergår faktiskt min förmåga, då jag bara gjort det en gång tidigare, och då hade jag inte något krav på att det skulle gå att montera igen, mao slet vi bara ner skiten med våld big_smile

PoLoud =D

16 197 Inlägg
19 juli 2011
skit enkelt.    ta bort inner handtagen (clipsen) inner belysningen å sen sitter de säkertligen nåt mer uppe i taket sen e de bara öppna skuffen å riva ner taket.,

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 058 Inlägg
19 juli 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:
skit enkelt.    ta bort inner handtagen (clipsen) inner belysningen å sen sitter de säkertligen nåt mer uppe i taket sen e de bara öppna skuffen å riva ner taket.,

tänkte det inte skulle vara allt för avancerat, men vill inte förstöra taket då dom ofta är i nåt pappmaterial..

Ska kika lite på detta sen, så återkommer jag! big_smile

PoLoud =D

Professionell amatör
451 Inlägg
11 augusti 2011
Tips, släpp i bak först, låt bagageluckan stå öppen, sen lägger du framsätena fullt o lägger dig där o släpper allt, så gjorde jag iaf, då kan man stötta taket med både armar och ben wink

AUDI - Four rings to rule them all

1 058 Inlägg
11 augusti 2011
Trådstartare
Grimling skrev:
Tips, släpp i bak först, låt bagageluckan stå öppen, sen lägger du framsätena fullt o lägger dig där o släpper allt, så gjorde jag iaf, då kan man stötta taket med både armar och ben wink

Har redan löst allt för länge sen wink det var fan taket som gav det där smällande ljudet. Lät precis som basen var kass!! Skitläskigt :S

PoLoud =D

Sök