3474
Sök

Någon som efterlyser en Volvo 854 med regnr Txt 898?

58 Inlägg
5 oktober 2011
Trådstartare
Hej som rubriken lyder så undrar jag om de är någon som söker en Volvo 854?

Den står nämligen här uppe i östersund rutan fram på vänstersida är sönderslagen och dörren står öppen så jag antar att bilen är stulen.
Söker man på regnummret ska någon i namn Susanne månsson äga bilen hon ska bo i Vallentuna.

Tänkte jag skriver de här fall de är någon som saknar sin bil, jag vet inte om de är anmält hos polisen men skulle nog tro de eftersom den står på skolanparkeringen.

//Mercabruden
Senast redigerat av Mercabruden (12 oktober 2011)

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
5 oktober 2011
Ta å ring Polisen iaf  du Petra, bättre att de rings dit för många ggr än att ingen gör de smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

5 198 Inlägg
5 oktober 2011
Går det inte ringa den där ägaren då ? eller Polisen... näe garaget är det första stället en bestulen tittar på....

58 Inlägg
5 oktober 2011
Trådstartare
_night_stalker_ skrev:
Ta å ring Polisen iaf  du Petra, bättre att de rings dit för många ggr än att ingen gör de smile

Ja kanske skulle göra de men antar att de är någon som redan gjort de.

58 Inlägg
5 oktober 2011
Trådstartare
gamlingen skrev:
Går det inte ringa den där ägaren då ? eller Polisen... näe garaget är det första stället en bestulen tittar på....

Ja men du tror inte att de finns hur många som helst om man skulle ringa nummerupplysningen?

Tror du att de är då?

1 915 Inlägg
5 oktober 2011
Den är inte anmäld som stulen, enligt transportstyrelsens hemsida.
Ring ägaren eller polisen och kolla läget. Kan ju vara som så att ägaren inte ens vet att bilen är borta.

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01

711 Inlägg
5 oktober 2011
Finns bara en person i vallentuna med det namnet,och hon har inget publikt nummer.Hon har även en son som är skriven på samma adress men heller inget publikt nummer.

Så i detta fall så är det polisen som gäller,men om bilen inte är anmäld stulen så lär dom inte göra nått åt saken.

5 198 Inlägg
5 oktober 2011
jimbon skrev:
Finns bara en person i vallentuna med det namnet,och hon har inget publikt nummer.Hon har även en son som är skriven på samma adress men heller inget publikt nummer.

Så i detta fall så är det polisen som gäller,men om bilen inte är anmäld stulen så lär dom inte göra nått åt saken.

Kan va så enket är på semester och inte vet att bilen är stulen.. så klart dom åker å tittar på bilen om nån ringt. SKulle tro dom försöker kontakta ägaren. och har dom varit dit så borde dom sätta polisband på den så folk slipper ringa 100 om dagen och anmäla den.

Forummoderator
26 339 Inlägg
5 oktober 2011
Som sagt. Bättre att ringa en gång för mycket än en ingen gång alls, och anta att nån annan har ringt.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

58 Inlägg
5 oktober 2011
Trådstartare
AirOne skrev:
Som sagt. Bättre att ringa en gång för mycket än en ingen gång alls, och anta att nån annan har ringt.

Men kan tala om att i dag när jag gick från skolan så hade någon tejpa för rutan och de satt polisband på den så polisen har nog varit där och kika:)

Hoppas bara att ägaren får igen bilen:)

Forummoderator
26 339 Inlägg
5 oktober 2011
Mercabruden skrev:
AirOne skrev:

Men kan tala om att i dag när jag gick från skolan så hade någon tejpa för rutan och de satt polisband på den så polisen har nog varit där och kika:)

Hoppas bara att ägaren får igen bilen:)

Bra det i alla fall. Då har dom ju varit dit.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök