Andreas- skrev:Knäppte knappt några så kommer inte åka upp några tyvärr. Clash bilder på Subban blev fler å bättre än min så kör på dom.
Andreas- skrev:Fina bilder! Kul att Mazdan fastna på en också.
Sussu skrev:hej, kul att min bil va med första gg på bild.. wiii...snygga kort clash.. tack.!
Andreas- skrev:Blir inga bilder från den här träffen, tog tre superdåliga men kanske ska kolla efter bilder från resten av året och skapa en tråd.
Galnt skrev:Finns de nån film då eller va de bara Kimmo som filmade?
Xtrava skrev:Galnt skrev:Finns de nån film då eller va de bara Kimmo som filmade? Någon som vet vart den där filmen tog vägen? Skulle vara kul och se om man fastnade på något form av media!
KungKimmo skrev:Xtrava skrev:Galnt skrev:Finns de nån film då eller va de bara Kimmo som filmade? Någon som vet vart den där filmen tog vägen? Skulle vara kul och se om man fastnade på något form av media! Håller på för fullt med en annan film, men så fort den är klar, så börjar jag klippa och klistra lite på nsr-filmen
Galnt skrev:KungKimmo skrev:Xtrava skrev:Någon som vet vart den där filmen tog vägen? Skulle vara kul och se om man fastnade på något form av media! Håller på för fullt med en annan film, men så fort den är klar, så börjar jag klippa och klistra lite på nsr-filmen blir de nån film då?
KungKimmo skrev:Xtrava skrev:Någon som vet vart den där filmen tog vägen? Skulle vara kul och se om man fastnade på något form av media! Håller på för fullt med en annan film, men så fort den är klar, så börjar jag klippa och klistra lite på nsr-filmen
Xtrava skrev:Någon som vet vart den där filmen tog vägen? Skulle vara kul och se om man fastnade på något form av media!
KungKimmo skrev:Galnt skrev:KungKimmo skrev:Håller på för fullt med en annan film, men så fort den är klar, så börjar jag klippa och klistra lite på nsr-filmen blir de nån film då? ...JA! nångång, den har fallit mellan skrivbordet och väggen lite granna, får plocka upp den snart
Galnt skrev:KungKimmo skrev:Håller på för fullt med en annan film, men så fort den är klar, så börjar jag klippa och klistra lite på nsr-filmen blir de nån film då?
KungKimmo skrev:Håller på för fullt med en annan film, men så fort den är klar, så börjar jag klippa och klistra lite på nsr-filmen