Jag körde upp på hisingen i Göteborg..... det spöregnade utan dess like ock vi kutade till bilen fick göra bromskontroll:)
när jag körde iväg släppte nervositeten och jag körde i knappa 30 på 50vägen för man såg knappt något pga regnet...
Var nära att skvätta ner en fotgängare vilket var det enda han anmärkte på sedan.
Väl när jag hade backat runt ett hörn kom en Audi och ställde sig mitt i korsningen men jag körde försktigt fram och tittade noga innan jag körde förbi honom...
hade en jäkla tur dock för jag missade ett rödljus, som tur va visade grönt då , såg ljuset alldeles försent så hade aldrig hunnit stanna om det hade varit rött:P
Missade även en växel, fick inte i 2an ordentligt så den hoppade ur:P hade aldrig hänt mig innan:P
Min examinator var en 50årig man som jag pratade om allt möjligt med:P
Trodde aldrig jag skulle vara så nervös innan haha då jag hade övningskört ganska många mil i olika bilar. Men så fel jag hade:P
Jag tror att småprata med examinatorn samt lägga små subtila kommentarer som visar att man "är med" när man kör är riktigt bra! ex: !"undra vart han hade tänkt att ta vägen?" verkligen är bra så de ser att man är säker på sin sak!
Och lycka till!