Vilken tur ja fick syn på den då! roligt dedär med sugmotorer
Aahvisst, de e ja tacksam för! Fruktansvärt kul dedär med sugmotorer
Kalasgasarn skrev:
slapptask019 skrev:
c Blev inte bilen alls någe rappare upp i varv med extraktorn?
jo visst men den va död under 3000 varv man va tvungen att ligga över 4-5 hela tiden
Jasså, den här motorn lägger vi på 2000 varv så börjar han gå rent o från 3000 eller nåt börjar han dra riktigt fint
okej ja det låter ju fint hur många hk mot innan skulle du tro att det är nu? bara för att vara lite nyfiken vad kosta det å få toppen portat å annat ungeför?
Lade ut 1500kr på toppen men då fick vi den täthetskontrollerad vid ventiler o det genom vakuumsugning, sen justerade han in kammen och det var inkl. lashcaps och ventilspelsbrickorna!
Lade ut 1500kr på toppen men då fick vi den täthetskontrollerad vid ventiler o det genom vakuumsugning, sen justerade han in kammen och det var inkl. lashcaps och ventilspelsbrickorna!
roligt att höra att du blev nöjd med min fs280 trim kam jag skulle oxå vilja få tag på nån som kan porta topp så där billigt. dock inge bonde portningen
roligt att höra att du blev nöjd med min fs280 trim kam jag skulle oxå vilja få tag på nån som kan porta topp så där billigt. dock inge bonde portningen
Finns rätt så många här runt i kring som är duktiga, så de borde inte vara några problem att hitta Däremot så undrar jag hur du gjorde för att få rätt ventilspel? Var tvungen att gå upp till 2,5 lascaps då de inte fanns några ventilspelsbrickor som var tillräckligt tjocka för att få det bra
roligt att höra att du blev nöjd med min fs280 trim kam jag skulle oxå vilja få tag på nån som kan porta topp så där billigt. dock inge bonde portningen
Finns rätt så många här runt i kring som är duktiga, så de borde inte vara några problem att hitta Däremot så undrar jag hur du gjorde för att få rätt ventilspel? Var tvungen att gå upp till 2,5 lascaps då de inte fanns några ventilspelsbrickor som var tillräckligt tjocka för att få det bra
jag fick rätt ventilspel. men jag fick köpa dom största ventilspelsbrickor som dom hade nere på bildelsnetto här i hallsberg plus dom där lascaps som jag skicka med
dom största var 33x450 Ventiljusteringsbricka. har fortfarande kvar dom här hemma. jag ringde och fråga eftersom jag var lite osäker på va dom mena med Lämpligt ventilspel 0.30-0.35. men tydligen så skulle det vara 30 på insug och 30 på utblås. eller 35 på in och 35 ut, tror jag fick till 35 på alla. men som sagt kommer inte ihåg riktigt va jag fick till
dom största var 33x450 Ventiljusteringsbricka. har fortfarande kvar dom här hemma. jag ringde och fråga eftersom jag var lite osäker på va dom mena med Lämpligt ventilspel 0.30-0.35. men tydligen så skulle det vara 30 på insug och 30 på utblås. eller 35 på in och 35 ut, tror jag fick till 35 på alla. men som sagt kommer inte ihåg riktigt va jag fick till
Ajaa okej:P Gjorde så att ja gick upp i storlek på lashcapsen istället, de går ju de med
dom största var 33x450 Ventiljusteringsbricka. har fortfarande kvar dom här hemma. jag ringde och fråga eftersom jag var lite osäker på va dom mena med Lämpligt ventilspel 0.30-0.35. men tydligen så skulle det vara 30 på insug och 30 på utblås. eller 35 på in och 35 ut, tror jag fick till 35 på alla. men som sagt kommer inte ihåg riktigt va jag fick till
Ajaa okej:P Gjorde så att ja gick upp i storlek på lashcapsen istället, de går ju de med
måste skiva hehe, håller på att bygga en vinter bil av min 745a ja me, planad å portad topp kg7 kam extratorgrenrör och rensad inredning plus lättat svänghjul å svetsad bak axel