Snyggt både med och utan vinge, sen är jag en sån person som många andra som inte är så förtjust i stora vingar och skulle säkerligen inte köpa en sådan till min a4 men måste säga att den du har passar jävligt bra med resten av bilen
Vad tycker ni andra? Skulle de vaa fint utan eller skall jag bara låt den sitta? Om man testar å håller för vingen på bilden så ser den även riktigt rå ut utan vinge!
jag tycker att den ser jättefin ut..har likadant bil.med samma kjolpaket... fast har en annan front..men vingen är samma.. gallar är i svart.. jätte snygg bil du har..jag ska ladda upp bilder om nån vecka..allt är inne på lackering:d
Vad tycker ni andra? Skulle de vaa fint utan eller skall jag bara låt den sitta? Om man testar å håller för vingen på bilden så ser den även riktigt rå ut utan vinge!
jag tycker att den ser jättefin ut..har likadant bil.med samma kjolpaket... fast har en annan front..men vingen är samma.. gallar är i svart.. jätte snygg bil du har..jag ska ladda upp bilder om nån vecka..allt är inne på lackering:d
Haha, härligt att väcka liv i en 5år gammal tråd för att skriva de:p Skulle tippa på att bilen är såld, jag ser den här omkring nästan varje dag. Och vingen är kvar:)
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu