vw_nicko skrev:1:laga all rost 2:billack?? finns på fegges jobb snacka med fegge om lacken
__macke__ skrev:vw_nicko skrev:1:laga all rost 2:billack?? finns på fegges jobb snacka med fegge om lacken din bror menaru eller ? ah håller på med rosten nu
vw_nicko skrev:ne fredrik reinfeld xD ja min bror,,, fy fan de lär ju ta en stund med dom bakskärmarna xD köp ekonomi plåt direkt __macke__ skrev:vw_nicko skrev:1:laga all rost 2:billack?? finns på fegges jobb snacka med fegge om lacken din bror menaru eller ? ah håller på med rosten nu
__macke__ skrev:vw_nicko skrev:ne fredrik reinfeld xD ja min bror,,, fy fan de lär ju ta en stund med dom bakskärmarna xD köp ekonomi plåt direkt __macke__ skrev:din bror menaru eller ? ah håller på med rosten nu nae det behövs inte det var inte farligt var bara kanterna har redan kollat på allt det haft isär bak bumbern och kolla va inte så farligt
vw_nicko skrev:ne fredrik reinfeld xD ja min bror,,, fy fan de lär ju ta en stund med dom bakskärmarna xD köp ekonomi plåt direkt __macke__ skrev:din bror menaru eller ? ah håller på med rosten nu
__macke__ skrev:din bror menaru eller ? ah håller på med rosten nu