Inte så dyra grejer som förmodligen gör stoor skillnad. Men desto värre att byta skulle jag tro Har beställt en sats till min 323:a så det blir ett försök till byte så fort jag får tag i garage med billyft.
Tackar för svaren.. Jao kan vara lite jävligare att byta faktiskt.
Kan hända att det finns guider på nätet, finns tex till E46:or och E36:or. Man ska iaf kunna komma åt och byta allting på 3-seriebilar utan att montera ned kardanaxeln. Borde vara snarlikt på E39 också.
Kan hända att det finns guider på nätet, finns tex till E46:or och E36:or. Man ska iaf kunna komma åt och byta allting på 3-seriebilar utan att montera ned kardanaxeln. Borde vara snarlikt på E39 också.
å e36 tror jag man fick riva lådan för att komma åt allting på ett smidigt sätt.. kolla på autopower.se där finns expertisen på BMW.
å e36 tror jag man fick riva lådan för att komma åt allting på ett smidigt sätt.. kolla på autopower.se där finns expertisen på BMW.
Nä det är nog gamle E30 tyckte jag att jag läste.
Autopower.se har nog väldigt lite expertis om man jämför med amerikanska forum.