Vilken färgkod har den röda orginal färgen på GOLF III ???
Vet inte var man läser ut koden på bilen.
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
första sidan i serviceboken alt i bagageutrymmet sitter det en lapp klistrad med massa nuffror på. I ditt fall om det är en röd golf står det nått i stil med LY3D
VAG bilar en klistrade lapp 10*10cm i bagage+en lika dan i serviceboken BMW klistermärke på fjäderbenstornet fram men namn och nr VOLVO+MB på typplåten i motorummet FRANSKA bilar lackade beteckning i motorrummet"tror vit var någon på powt FORD har lite olika beteckningar på sina koder vissa kan ha en lapp i dörröppningar på stolpen
Om du går in på denna länken :http://www.rmpaint.net/grandbr/accueil.htm
Sedan på "color information", sedan "color location"
Sedan bara letar du upp din bil så visar där bilder på vart den sitter
Har haft denna frågan på mitt forum om lackering, och jag brukar hänvisa till just denna sidan eftersom i vissa bilder finns även en bild som visar hur själva koden är skriven osv osv, mycket bra sida
Din länk säger ingenting, skapa inlägg med en text som ger svar på det som frågas. Övrigt anses som spam.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-