ascona-tic skrev:
Jag hade nog satsat på en Opel Astra H > 04 inget upphetsande men går tydligen riktigt snålt samt inga problem med rost som dom tidigare.
horbybonnen skrev:
tips tänk på släpvagnsvikten om ni ska dra hästasläp
ascona, jag har funderat med på en sådan. menar du efter 2004 då o framåt? hittat en vectra av samma märke givetvis, gäller samma där.
hörby, tack! gäller de med hästjäveln i bilen eller bara släpet utan häst?
HÖR UPP ALLESAMMANS!
jag var idag och kollade på en ford Ka, en s40, volvo 850, 855, runt runt runt, alla samma problem, ROST.
jag blev fan tokig av annonserna för dom utelämna så mkt detaljer så jag har lärt mig en läxa.
från o med nu är de stor prio och jag kommer fråga en EXTRA GÅNG x1000000!!!! en annan sak, 75% av dom bilarna jag ringt på eller tyckt vart intressanta ha vart ashmed, ali, abdulla eller mohammed som har ägt med talanglösa språkkunskaper! jag HATAR såna! jag är själv utlänning men klarar inte av dessa lögnare och egotrippade snubbar(off topic)!!!! jag vill ha en medelsvensson, gammal tant alt. gubbe som kört bilen!
i alla fall, imorgon ska jag hålla till utmed väg 25, halmstad och växjö, startar tidigt och skall åka runt till olika bilfirmor och scanna samt dom kanske kommande blocketförslag ni hjälper mig med.
kom gärna med förslag. kan åka en bra bit för en fin bil så tänk inte så mkt på avstånd. kan också ta med en polare som bygger bilar från grund. (han var med idag)