3537
Sök

Gul solfilm på lycktorna

351 Inlägg
9 juli 2012
Trådstartare
Hej!,undra bara vart man får tag i sådan gul solfilm till fram lycktorna?,sedan undra ja om det är lagligt eller säger bes något om det?

Dansken

1 160 Inlägg
9 juli 2012
stylingbutiken.se

815 Inlägg
9 juli 2012
Jag brukar köpa på http://oijoij-shop.se/

3 354 Inlägg
9 juli 2012
och nej det är inte lagligt med färgad film/toning/spray på lyktor och lampor

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

16 197 Inlägg
9 juli 2012
Seth skrev:

Helt säker på de?

Dock får man ha gult ljus fram.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
9 juli 2012
evilaudio skrev:
Seth skrev:

Helt säker på de?

http://www20.vv.se/vvfs/htm/2003nr022%2 … oc38872815

8 §     Fordon får inte ha strålkastare, lyktor eller reflex-anordningar som i efterhand försetts med färgskikt, oavsett färg. Detta gäller även glödlampor till strålkastare och lyktor.

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

3 354 Inlägg
9 juli 2012
evilaudio skrev:
Seth skrev:

Helt säker på de?

visst ljuset får vara gult glaset får vara gult men man får inte ändra färgen själv på glaset själv pga E-märkningen

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

351 Inlägg
9 juli 2012
Trådstartare
Okej,men bryr sig polisen om det ifall dom stannar en via en kontroll och jag har tex gul toning ifrm,kan dom se skillnaden på fejk eller orginal gul på lycktorna?.Okej bes kan jag väl förstå,men dom kanske ser något heller om man har tur=)

Dansken

Sök