I denna tråd är det tänk att diskutera gångna race (d.v.s. race som redan har körts) i Stockholm 2012.
Jag poängterar strängt att vi inte skall diskutera kommande race och/eller planera egna race i denna tråd.
Man bör också kunna diskutera de bilar/team man tycker har gjort bra ifrån sig under gångna säsongen och hur eventuella förändringar bland team och deras bil/-ar kan förändra deras position i streetrace-kulturen.
Jag vill samtidigt poängtera att förare och teammedlemmar inte bör nämnas vid namn (i alla fall inte fullständiga namn), så att deras identiteter behålls hemliga.
Vi bör även diskutera sträckor där man kör race och där man kan köra race - men åter igen bör det kanske hållas hemligt då polisen säkerligen läser här.
För er som undrar om denna tråds överlevnad existerar väljer jag att citera chrizz i kameramannens tråd "
Sluta låsa trådar godtyckligt":
chrizz skrev:
För att förtydliga lite extra. Det enda som inte är OK är planering av och spridning av kommande race.
Jag poängterar därför igen, att vi inte skall diskutera kommande race, inte heller planera race på eget bevåg.
Kortfattat diskussionsunderlag:
- Kommentarer på körda race
- Kommentarer på team/förare
- Förväntningar på team/förare inför nästa säsong
- Platsdiskussioner
- Övriga händelser runtom streetracing
Politiska diskussioner gällande polisens hanterande av streetrace undanbedes, då det bör ligga i en annan diskussion.