tjo
har vart dåligt med updates nu tyvärr då annat kommit i vägen
menmen, har iaf fått i ljud i den
blev en Pioneer MVH-1400UB huvudenhet (den billigaste dom säljer på BRl
)
och så beställde jag med Gas Alpha 6,5" till dörrarna men dom har varit slut en längre tid så fick Gas Silver för samma pris istället, vilket inte jag klagar på direkt
hehe
köpte även med ett 20 vadrats kabelkitt som är draget perfekt, syns inte ett dugg inne i kupén
*nöjd*
dörrhögtalarna passade även dom bra efter lite små modifikationer av dörrsidan och gallrets insida men nu ser det helt original ut men spelar otroligt mycke bättre
bakdörrarna gav mig dock en överraskning då det inte ens va kablar dragna till dom så dom lät jag va tomma och kommer nog förbli det också tror jag
det är ju ändå fram jag sitter så
och nu i helgen fick jag även i baslådan jag köpte av en polare, det är en portad låda på ca 93 liter med 2st 12" SPL Dynamics V-300S4 på 700W/350WRMS styck och dom kommer drivas av ett Hollywood HXA 1K monoblock på 600WRMS i 2ohm som jag har beställt och som jag hoppas på kommer till veckan
har fått låna steget polaren rev basarna med så länge och det spelar utav bara fan i bilen
han hade om med det steget i samma låda i en vw fox och spelade 142,3db men vi tror det spelar bättre i golfen så jag kan knappt vänta tills jag får mäta och se
ska försöka ta mig till BRL streetmeet i örebro den 29e september och spela lite
BRL här i karlstad ska försöka ha ett streetmeet helgen innan som jag även ska försöka dra till, så är det nån som vill provlyssna, veta nått om bilen eller bara snacka lite skit så äre bara att komma fram, jag bits inte
här kommer 2 bilder på lådan i bilen
kan säga att om lådan hade vart 5mm bredare hade den inte passat mellan fjädertornen
ska även snygga till och klä lådan framöver, vet inte om jag kör på gammal hederlig svart högtalarmatta eller om det blir nått kul mönstrat tyg kanske
kanske även blir lite paneler i bagaget för att lixom bygga in låda i bilen men får se om jag gör det
aja, det var nog allt för idag, ska försöka filma hur det spelar nån dag framöver och lägga upp här på garaget
hare gött, herrå!