3402
Sök

Köpa ny bil, förslag!?

14 Inlägg
14 mars 2007
turbo disel av nåt slag gå bilit och bra,

12 Inlägg
15 mars 2007
Trådstartare
Tack för alla svar, uppskattas!
Jag söker bil för max 150k, små sportigt utseende, 0-100 på 9-10s duger gott, hyffsat bränslesnål och ingen kombi! Halvkombi funkar bra. Letar och letar och blir bara mer förvirrad...

Ford Fiesta ST Moondust

FreddeK
15 mars 2007
Impreza_BlackDrake skrev:
Jonni skrev:
Impreza_BlackDrake skrev:
Impreza är ju bättre än en gammal sketen högerstyrd evo,
impreza är ju bra året runt också!
annars är väl en Audi S4 kombi läckert wink 265 hästar org o 0 - 100 under 6 sek smile
perfekt familjeräcer! har lite mer tips smile pm om du vill ha lite förslag :smile

Men duuu! smile haha, jag kan inte klonka ner på din bil då jag säljer Subaru och vet att det är sjuhelsikes bra bilar smile Men inte klonka ner på Evo! smile

det ja klonka ner på var dom importerade gamla sketna evosarna som rasar ihop efter ett
par mil, tycker om evo som fan! o vet att det är bra bilar, Min bror äger mitsubishi i linköping! så tro inget annat! tycker om både subaru o evo, men subarun var billigare i inköp när ja köpte min så det fick bli en sån + att ja älskar scoopet smile

hehe om din bror äger mitsubishi i linköping kunde han väl gett dig en evo till ett grymt bra pris?
Senast redigerat av Freddeponken (15 mars 2007)

FreddeK
15 mars 2007
wv då? audi a4, a3, polo (sådann har jag, en 06a=). fast ditt tak låg på 130k och en 05:a ja då blir det värre med kusarna och utrymmet. skoda superb kanske? rymligare bil får man leta efter. fast hur är skoda i kvaliten nuförtiden? finns mycket därute.
Lycka till.

12 Inlägg
15 mars 2007
Trådstartare
Kollat lite på Ford fiesta ST, har kraften, utseendet, inte allt för bränslehungrig. Men är väl kanske utrymmet som är dåligt, har inte kollat. Sen lär ju försäkringen mm vara rimlig också....annars verkar det vara en nice bil det med.

Ford Fiesta ST Moondust

Sök