är på jakt efter ett nytt avgas till min bil då jag är less på att de bröölar i hela biln, har kikat lite på diverse hemsidor efter kompletta avgasystem men tycker dem är så dyra (3000) ca för nytt, men så va ja inne på biltema här om dan och får syn på att dom har kitt som kostar strax över 1000 lappen, stog att det skulle passa mellan årsmodellerna 86-90 och mellan modellerna gl,gle,glt, men jag tyckte de såg lite klent ut så därför undrar jag va det är för tum på ett orginal avgas till volvo 740/940 16V.
Det är väl 2½" har jag för mig, plockade nyss ner sista ljuddämparn på min 940 turbo där var det en 2.5" tror jag. Lite osäker nu men, det är mellan 2" och 3" 2 (1/3)" eller 2.5"
Det är väl 2½" har jag för mig, plockade nyss ner sista ljuddämparn på min 940 turbo där var det en 2.5" tror jag. Lite osäker nu men, det är mellan 2" och 3" 2 (1/3)" eller 2.5"