okaj, jag erkänner. Jag ljög om topic, men såhär långt har vi kommit nu.
Iaf, jag sticker över tillsammans med flickan imorgon till England och ska hämta en bil, felet är den att jag måste få ut 3150 pund och vågar inte ha det kontant när jag flyger över. Så frågan är hur hade ni gjort? Jag anländer kl 16.35 och banken stänger 17 så hinner förmodligen inte hämta ut pengar, sedan om jag ska ta ut ur bankomat kan jag endast hämta ut 15.000sek(?) per uttag/vecka men vi är två stycken så vi kan ju lyckas få ut 30.000 totalt. Men då saknas fortfarande en liten del, så vill gärna ha tips!!!
Ganska akut dessutom, vill ju kunna betala bilen för mig! )
Bör väl funka att ta ut på forex och se till så banken låser upp köpgränsen på kortet.. Låter dumt att maxa båda korten i England, det kostar ju en slant att ta sig hem också?
Gå in på din bank och be dom ta bort spärren, i värsta fall får du förklara läget.. Vad är det för bil?
Fungerar det? Isåfall jag ska absolut testa! Evo 4, dock E8 motor
Deleterious skrev:
Bör väl funka att ta ut på forex och se till så banken låser upp köpgränsen på kortet.. Låter dumt att maxa båda korten i England, det kostar ju en slant att ta sig hem också?
Ja, jag har beställt kontanter på forex men vill inte gå med så mycket kontant. Absolut, även om vi bokat båt osv så måste vi givetvis ha mat och bensin.
Gå in på din bank och be dom ta bort spärren, i värsta fall får du förklara läget.. Vad är det för bil?
Deleterious skrev:
Ja, jag har beställt kontanter på forex men vill inte gå med så mycket kontant. Absolut, även om vi bokat båt osv så måste vi givetvis ha mat och bensin.
Jag hade nog tagit ut en del av summan på forex och sedan resten på plats. Själv åkte jag dock med hela summan på fickan när jag gjorde samma resa, var inga problem.
Deleterious skrev:
Jag hade nog tagit ut en del av summan på forex och sedan resten på plats. Själv åkte jag dock med hela summan på fickan när jag gjorde samma resa, var inga problem.
Ja, blir nog så. Sitter här helt förtvivlad över hur jag ska göra. Tack tack!