Hej. Det var länge sen jag skriv här och uppdatera denna sidan. Det är rätt så många bilder jag har på bilen men ska försöka lägga upp alla dom bilder som har hänt på bilen.
Har många planer vill skriva det men ja vill ha det hemligt får kolla här eller när jag lägger upp bilder på min bil. Tack så mkt Jag ska lägga upp fler bilder vad som händer men det är nästan 200 bilder som ska lägga upp då
Ser fint ut, men dock så har jag bara dåliga minnen av golf och rost : / men annars är det fina bilar Mycket bilder o en del text som summerar det hela är alltid roligt att se / läsa Följer detta
Ser fint ut, men dock så har jag bara dåliga minnen av golf och rost : / men annars är det fina bilar Mycket bilder o en del text som summerar det hela är alltid roligt att se / läsa Följer detta
Tack:) okej. det finns en del rost på min bil. Ja det är mkt fina bilar. Det kommer många bilder men kanske inte blir så mkt text
Tack:) okej. det finns en del rost på min bil. Ja det är mkt fina bilar. Det kommer många bilder men kanske inte blir så mkt text
Hehe, ja någon liten text som beskrivning är ju inge fel