3590
Sök

Rockford fosgate!

Hard roller and cruising low!
237 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
Hej!
Sitter här med beslutångest.
Rockford fosgates Punch eller Power?

Vilka är bäst helt enkelt? Priset har ju alltid en roll hmm Vill lägga ungefär 5-6 tusen på baslådan och steg

767 Inlägg
21 februari 2013
ericfagerstad skrev:
Hej!

Vilka är bäst helt enkelt? Priset har ju alltid en roll hmm Vill lägga ungefär 5-6 tusen på baslådan och steg

Power är bäst men med en budget på 5-6k inkl steg så är det nog bäst att satsa på punch. Steget är viktigare än basen. kostar basen 2 så köp ett steg för 4 så har du en riktlinje.
Senast redigerat av Jiimpa (21 februari 2013)

2 024 Inlägg
21 februari 2013
Hur långt är ett snöre? Åk och lyssna helt enkelt, det som passar någon annan bäst kanske suger för dig.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

237 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
Expoze skrev:
Hur långt är ett snöre? Åk och lyssna helt enkelt, det som passar någon annan bäst kanske suger för dig.

Jo men jag menar, vad är dess skillnad osv?

767 Inlägg
21 februari 2013
ericfagerstad skrev:
Expoze skrev:

Punch är deras billigare och enklare basar medans power är deras kraftigare serie.

237 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
Jiimpa skrev:
ericfagerstad skrev:
Hej!

Power är bäst men med en budget på 5-6k inkl steg så är det nog bäst att satsa på punch. Steget är viktigare än basen. kostar basen 2 så köp ett steg för 4 så har du en riktlinje.

Okej, ja om man skulle köpa beg på blocket om inte budget är så stabil smile
Ja det är såklart!

237 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
Jiimpa skrev:
ericfagerstad skrev:
Expoze skrev:

Punch är deras billigare och enklare basar medans power är deras kraftigare serie.

Aa polarn har Punch, som jag tycker är grym. Men jag vill ju alltid vara värst, så är Power så jätte bättre, trycket i basen mässigt? smile

767 Inlägg
21 februari 2013
ericfagerstad skrev:
Jiimpa skrev:
ericfagerstad skrev:

Aa polarn har Punch, som jag tycker är grym. Men jag vill ju alltid vara värst, så är Power så jätte bättre, trycket i basen mässigt? smile

Det är ju helt beroende på vilket steg du driver det med samt hur baslådan är byggd men JA det är grymt tryck i power grejerna big_smile

Sök