Skitkul! Har kommit fram att den går sönder när man kör fort, eller har högt varv på motorn känns som att generatorn överladdar eller något sånt så säkringen skjuter, men borde inte vara så... gick sönder förut med när jag körde snabbt och svängde till höger, så borde vara något med g-krafter eller nåt
kan vara generatorn som över laddar då kan en kondis eller relä vara paj eller glappa när du svänger så hänger den sig
okej, vad kan det vara för relä då? blinkersrelät är de inte för det är som sagt bytt
Beställde färg förut idag/igår som jag får hem på torsdag! Då blir det lackering Just nu är det körförbud för besiktningstiden har gått ut, så jag måste få tag på en handbromswire och en kardankrök sen så!
Längesen de var update här! Får väl damma av tråden lite. Bilen står på fordonsprogrammet i Säffle och dom fixar det sista. Blir klar på tisdag eller nåt Köpt varselljus som jag tänkt smälla på!
Ganska längesen man skrev här, men jag råkade sladda in i en trottoarkant och länkarmen+styrstag vek sig! Jag och Caaarlsson här på forumet fick byta länkarm!