jonash skrev:
Palicuse skrev:
Har försökt komma upp med idéer som kanske ha kunnat hjälpt något oxå. Men det har man fått mer ris än rosor för.
Du har försökt kanske 5ggr, och det är inte när du försöker 1a gången, utan när du försöker 5e gången, och dessutom på andra forum som jag reagerar.
Antingen vill du inte lyssna på vad vi säger, eller så tycker du annorlunda. Och båda är väl ok, men förvänta dig inte att jag ändrar åsikt iallafall..
mvh Jonas
Som ja sa innan så tycker ja inte att ja är ensam om att ställa samma fråga flera gånger för det tycker ja att folk gör hela tiden.
Om du syftar på att ja har ställt mycke märkesfrågor, så håller ja inte med om att det alltid har varit samma sak som ja har frågat efter. Men om man inte ska dra in "märken" i frågor så tror ja att det blir svårt för många på detta forum att få svar på sina frågor.
Jag tar åt mig det mesta som folk säger o avgör sedan vad ja tycker stämmer med min egen åsikt. Alla har vi våra egna åsiker som i sin tur är problematiskt på forum många gånger, för när man frågar om nånting i ett forum så brukar åsikterna oftast va skilda som i sin tur kan sluta med "goddag yxskaft", o då blir det inte lätt för den som är osäker.
Du har helt rätt när du säger "prova själv", men många har inte alltid möjligheten av olika orsaker att prova själv, så dom väljer att fråga istället.
Då ja har frågat om samma sak på flera forum har varit för att:
Ja inte tyckt att ja fått nåt bra svar så ja har provat nåt annat forum.
Se hur mycket svaren skiljer sig i dom olika forumen.
"Utvidga" frågan.
(kanske lite onödigt flera gånger då många är inne på flera forum).