Här kommer mina bilder Bilsport Performance & Custom Motor Show 2013! Glömde stativet hemma och surar fortfarande över det, blev många bilder som gick i papperskorgen pga det
Hoppas ni gillar dessa bilderna iaf och det va awesome kul å träffa lite bilfolk igen efter en lång trist vinter
Bra bilder. Många fina bilar. Stylingen verkar ha tonats ner mycket, inte lika extremt längre
Skönt att se att f and f trenderna inte dominerar längre. Samt kul att se mer jänk som det var på den mässan ursprungligen. Nu kan man vara med själv nästa år ju!
Här kommer mina bilder Bilsport Performance & Custom Motor Show 2013! Glömde stativet hemma och surar fortfarande över det, blev många bilder som gick i papperskorgen pga det
Hoppas ni gillar dessa bilderna iaf och det va awesome kul å träffa lite bilfolk igen efter en lång trist vinter
håller med att det verkar som att trenden tonats ner. detta betyder ju förhoppningsvis att om 5 år kanske man kan besöka mässan synd bara att den där kooz får så mycket uppmärksamhet av kåta 740 raggare
Bra bilder kalaspinglan! Dock är min bil ganska svår att fotta Angående mässan så tycker jag personligen det har varit bättre än någon gång tidigare. Stance e inte riktigt min grej men det är en trend som allt annat. Om några år kanske däcken ska vara vinklade åt andra hållet istället
Bra bilder kalaspinglan! Dock är min bil ganska svår att fotta Angående mässan så tycker jag personligen det har varit bättre än någon gång tidigare. Stance e inte riktigt min grej men det är en trend som allt annat. Om några år kanske däcken ska vara vinklade åt andra hållet istället
Taaaaackar så mycket och vissa bilar e svåra att få till bra bilder på inomhus o speciellt med belysningen som finns på mässorna Jag tycker oxå mässan va bra i år, har varit där många år i rad nu Visst e de trender inom bilbyggandet o vissa grejer består medans andra försvinner snabbt
Jag tycker mässan var redigt bra, men är olika smak vad man vill se...Snyggast var metallicas sångarens Lincoln 37, redigt snygga linjer! Var flera nybyggda hotrods där
Jag tycker mässan var redigt bra, men är olika smak vad man vill se...Snyggast var metallicas sångarens Lincoln 37, redigt snygga linjer! Var flera nybyggda hotrods där
Ja den va awesome, synd att inte ägaren va med oxå bara
Glad ni säger att mässan va bra. Va min premiär på Elmia. Tycker det var jättehög klass på dom flesta byggen. Stance, race, rally, rod's, custom, styling, lack.. helt enormt!
Ni svenskar ligger långt före och på ett helt annat interessenivå än här i Norge. Hoppas å återkomma nästa år