Såg nyss gårdagens avsnitt av Top Gear där dom e på roadtrip i USA..
Men jag bara undrar.. finns det verkligen något bättre tv-program än Top Gear?? Dom har så sjukt härlig humor.. skrattar hela tiden.. eller e de bara jag???
Håller med dig helt. Dom är Seriösa och dom passar bra i TV dessutom. Fasst dom har ju en hel del roliga grejer för sig. men det är ju forskning så det går under seriöst:).
Jag är så himmla trött på Classe. han som är med i MotorJornalen eller vad heter det? minns inte enns vad det heter längre före det har blivit så jäkla dålig. och "Classe" Gör presis inget bättre han är ju inte någon Tv människa om ni frågar mig iallafall.
Tycker det är klart bästa bil programmet!! Lite synd att dom nästan bara kör värsting / Super bilar. Dom kunde ju haft med te.x nyare volvo & Audi & Bmw & Cadillac´s osv lite mera tycker jag. Mena lixom det är ju inte alla som har råd med en DB9 , Lotus , Ferrari , osv
Tycker det är klart bästa bil programmet!! Lite synd att dom nästan bara kör värsting / Super bilar. Dom kunde ju haft med te.x nyare volvo & Audi & Bmw & Cadillac´s osv lite mera tycker jag. Mena lixom det är ju inte alla som har råd med en DB9 , Lotus , Ferrari , osv
Det är jusst det jag gillar att dom inte gör. Vanliga bilar är inte roliga. Det finns andra program för sådana bilar.