3418
Sök

Mutant bilstereo är det något att ha?

5 bilar på 4 år:P
46 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
Tänkte köpa nytt ljud till den nya bilen.
Funderar på att köpa mutant grejer den här gången.
Kört på Sony X-plod innan men omväxling förnöjer.
Tänkte bara höra om någon har provat deras bilsteror?
Hört mycket bra om deras baslådor och slutsteg men inte hört något om stereo.
Nån som har nån erfarenhet?

Säga vad man vill om Modoklacken, men trevlig är han>..<
http://www.youtube.com/watch?v=gHfisIOl … mp;search=
Viii väääntar^^

¨˜”°º•Chevy•º°”˜¨
34 Inlägg
10 april 2007
Har precis satt in en mutant stereo i min bil och tycker att det funkar bra smile.

MaGGoT 4 LiFe

Roadkiller!!!!!!!
40 Inlägg
10 april 2007
en mutant stereo är inget att ha. ger inte den effekten man vill ha. köp kenwood eller panaconic istället. bäst är ju kicker men då kostar det ju med. själv kör jag med en panaconic men ska byta till kenwood.

Roadkillers

1 196 Inlägg
10 april 2007
Mutant håller väl samma klass som budgetvarianterna Denver och Centrum(netonnet)

1 634 Inlägg
10 april 2007
Tror egentligen att Mutant håller något högre kvalitet än de andra budgetvarianterna. Av den anledningen att Armour som tar in prylarna uteslutande tar hem fina saker som Kicker, Audisson, Focal etc. Dessutom kan jag tänka mig att de behandlar reklamationer bättre än om du tex köper något noname märke på nätet, netonnet tror jag iofs också värnar om sina kunder. Jag tänker köra en Mutant spelare i min firmabil av den enkla anledning att det är billigt, och går det sönder vet jag att det inte blir några problem med reklamation.

//Andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00

169 Inlägg
11 april 2007
Kör hellre mutant, centrum eller sony en att köra kenwood har aldrig haft bra upplevelser med en kenwood sen tycker jag att den är hyffsat fula men smaken är som baken smile

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
11 april 2007
jag hade hellre kört på xplod än mutant utan tvekan... köp den här http://www.blocket.se/vi/11520657.htm?ca=11_s

Bmw osv..

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
11 april 2007
Mutant = billigt och framför allt BRA!

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
11 april 2007
Jag har två Mutantsteg (MT300.4 och MT1500.1 XXX) Vilka båda fungerar toppen! Duger helt klart åt mig wink

EDIT: Såg att det gällde stereo. Jag har ej använt de men kan tänka mig att de håller bra kvalité. Ska du ha en ordentligt HU ska du satsa på Kenwood tror jag. (Mina egna erfarenheter) Kenwood är enkla och håller hög kvalité. Något dyra, men klart värt det.

Mvh. Victor
Senast redigerat av VictorD (11 april 2007)

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

914 Inlägg
11 april 2007
volvo_945 skrev:
en mutant stereo är inget att ha. ger inte den effekten man vill ha. köp kenwood eller panaconic istället. bäst är ju kicker men då kostar det ju med. själv kör jag med en panaconic men ska byta till kenwood.

vart hittar man en kicker stereo ? big_smile

Sök