Hej, har lyckats haft av kabeln in i steget efter att inte ha satt fast saker o ting ordentligt.. Nu undrar jag ju förstås om man kan få ur denna lilla bit ifrån honan på steget, går det att skruva isär o peta ut hanen försiktigt eller får man byta ut den delen i steget? MVH
Rullande projektet - BMW E36 Coupé stance/tyskstuk allmän uppfräschning
jag tog en tops ( till öronen ) klippte av den helt rakt av, doppa den plana änden i superlim, höll emot den mot den biten som sitter kvar, höll den utan att trycka in den längre in, vänta några minuter, drog ut inga problem.
jag tog en tops ( till öronen ) klippte av den helt rakt av, doppa den plana änden i superlim, höll emot den mot den biten som sitter kvar, höll den utan att trycka in den längre in, vänta några minuter, drog ut inga problem.
hah, smart där! får bli så om jag hittar limmet
Fan oscar.. så får ud inte göra! men annars kan du ju bara ta en smal pincett och försöka försiktig, gick även med en vass kniv för mig! då detta hände för mig i vintras
Fan oscar.. så får ud inte göra! men annars kan du ju bara ta en smal pincett och försöka försiktig, gick även med en vass kniv för mig! då detta hände för mig i vintras
haha jo har försökt peta ut den lite försiktigt men kommer inte åt o vill ju inte bryta för mkt så har gått igång med limm och tops